LA DIMENSION CULTURELLE DU TEXTE PUBLICITAIRE : LE CAS DE LA PUBLICITÉ FRANCOPHONE

Show simple item record

dc.contributor.author Gorgos, Cătălina
dc.date.accessioned 2023-03-01T09:57:31Z
dc.date.available 2023-03-01T09:57:31Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation GORGOS, Cătălina. La dimension culturelle du texte publicitaire : le cas de la publicité francophone. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova. Ştiinţe umanistice. Ştiinţe ale educației. Seria “ Lucrări studențelti”. 16 septembrie 2022, Chișinău. CEP USM, 2022, pp. 32-34. ISBN 978-9975-158-38-1. en
dc.identifier.isbn 978-9975-158-38-1
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/8922
dc.language.iso fr en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject publicité en
dc.title LA DIMENSION CULTURELLE DU TEXTE PUBLICITAIRE : LE CAS DE LA PUBLICITÉ FRANCOPHONE en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account