dc.contributor.author |
Țurcan, Nelly |
|
dc.contributor.author |
Cheradi, Natalia |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-29T21:36:19Z |
|
dc.date.available |
2023-01-29T21:36:19Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.issn |
1220-3386 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/8609 |
|
dc.description.abstract |
Studierea aspectelor teoretice, metodologice și practice ale marketingului bibliotecii universitare permite dezvoltarea unei strategii de valorificare a patrimoniului documentar și de perfecționare a serviciilor informaționale. Cercetarea consumului infodocumentar include cercetarea comportamentului consumatorului. Scopul studiului realizat la nivel național a vizat cuantificarea măsurii prin care bibliotecile universitare din Republica Moldova folosesc tehnici și modalități specifice de a servi utilizatorii și identificarea tendințelor de consum de informații. |
en |
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.publisher |
Biblioteca Națională a Romăniei |
en |
dc.subject |
consumatori de informație |
en |
dc.subject |
marketing de bibliotecă |
en |
dc.subject |
servicii informaționale |
en |
dc.subject |
bibliotecă universitară |
en |
dc.subject |
utilizatori de informație |
en |
dc.title |
Conţinutul comportamentului consumatorului de servicii infodocumentare în biblioteca universitară |
en |
dc.type |
Article |
en |