INFLUENŢA CONTEXTULUI PSIHOSOCIAL ŞI PEDAGOGIC ASUPRA MOTIVAŢIEI ÎNVĂŢĂRII LA STUDENŢII ARABI, VIITOARE CADRE DIDACTICE, ÎN COLEGIILE ARABE ŞI MIXTE DIN ISRAEL

Show simple item record

dc.contributor.author Jarjoura, Basma
dc.date.accessioned 2016-09-27T14:34:27Z
dc.date.available 2016-09-27T14:34:27Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation JARJOURA, Basma. Influenţa contextului psihosocial şi pedagogic asupra motivaţiei învăţării la studenţii arabi, viitoare cadre didactice, în colegiile arabe şi mixte din israel: autoref. tezei de dr. în șt. pedagogice: Ch., 2016. 30 p en
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/853
dc.description Autoreferatul tezei de doctor în ştiinţe pedagogice - Coordonator ştiinţific: doctor în ştiinţe pedagogice, conferenţiar universitar, Maia ȘEVCIUC en
dc.description.abstract Noutatea şi originalitatea ştiinţifică a cercetării este obiectivată de actualizarea conceptelor de motivaţie şi motivaţie a învăţării; fundamentarea teoretică a particulrităţilor motivaţiei autonome şi controlate, în funcţie de contextul psihosocial şi pedagogic al învăţării studenţilor arabi din colegii arabe şi mixte; elaborarea Programului de intervenţie de dezvoltare a motivaţiei autonome de învăţare la studenţii arabi. en
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM
dc.subject motivația învățării en
dc.subject pedagogia universitară en
dc.title INFLUENŢA CONTEXTULUI PSIHOSOCIAL ŞI PEDAGOGIC ASUPRA MOTIVAŢIEI ÎNVĂŢĂRII LA STUDENŢII ARABI, VIITOARE CADRE DIDACTICE, ÎN COLEGIILE ARABE ŞI MIXTE DIN ISRAEL en
dc.type Thesis en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account