dc.contributor.author |
Jarjoura, Basma |
|
dc.date.accessioned |
2016-09-27T14:34:27Z |
|
dc.date.available |
2016-09-27T14:34:27Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
JARJOURA, Basma. Influenţa contextului psihosocial şi pedagogic asupra motivaţiei învăţării la studenţii arabi, viitoare cadre didactice, în colegiile arabe şi mixte din israel: autoref. tezei de dr. în șt. pedagogice: Ch., 2016. 30 p |
en |
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/853 |
|
dc.description |
Autoreferatul tezei de doctor în ştiinţe pedagogice - Coordonator ştiinţific:
doctor în ştiinţe pedagogice, conferenţiar universitar, Maia ȘEVCIUC |
en |
dc.description.abstract |
Noutatea şi originalitatea ştiinţifică a cercetării este obiectivată de actualizarea conceptelor de motivaţie şi motivaţie a învăţării; fundamentarea teoretică a particulrităţilor motivaţiei autonome şi controlate, în funcţie de contextul psihosocial şi pedagogic al învăţării studenţilor arabi din colegii arabe şi mixte; elaborarea Programului de intervenţie de dezvoltare a motivaţiei autonome de învăţare la studenţii arabi. |
en |
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.publisher |
CEP USM |
|
dc.subject |
motivația învățării |
en |
dc.subject |
pedagogia universitară |
en |
dc.title |
INFLUENŢA CONTEXTULUI PSIHOSOCIAL ŞI PEDAGOGIC ASUPRA MOTIVAŢIEI ÎNVĂŢĂRII LA STUDENŢII ARABI, VIITOARE CADRE DIDACTICE, ÎN COLEGIILE ARABE ŞI MIXTE DIN ISRAEL |
en |
dc.type |
Thesis |
en |