AUDIENŢA TV ŞI TENDINŢE NOI ÎN SECTORUL MEDIATIC

Show simple item record

dc.contributor.author Moraru, Diana
dc.date.accessioned 2015-10-07T10:53:43Z
dc.date.available 2015-10-07T10:53:43Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation MORARU, Diana. Audiența TV și tendințe noi în sectorul mediatic . In :Studia Universitatis Moldaviae. Seria științe sociale:Sociologie. Asistență Socială. Drept.Științe politice. Revistă științifică. 2014,nr. 3(73), pp. 30-33
dc.identifier.issn 1814-3199
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-3-73-2014/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/83
dc.description en
dc.description.abstract Articolul vizează problematica dezvoltării sectorului audiovizual în Republica Moldova din perspectiva transformărilor înregistrate în funcţionarea sistemului mediatic. Sunt examinate schimbările intervenite în configuraţia audiovizualului şi impactul acestora asupra dinamicii de structurare a audienţei tv. O atenţie aparte este acordată elucidării particularităţilor tipologice ale posturilor de televiziune naţionale în contextul alinierii la standardele mediatice europene. Sunt evidenţiate trăsăturile definitorii ale televiziunilor gratuite şi posturilor de televiziune cu lată (cu abonament). Acestea din urmă se bucură de o creştere semnificativă a preferinţelor publicului şi denotă posibilităţi reale de personalizare aopţiunilor telespectatorilor. Fenomenul espectiv, se argumentează în articol, va evolua spre un cadru complex, cu un spectru mult maiamplu de programe TV oferite unei audienţe tot mai diversificate. en
dc.description.abstract This article follows the topic of TV audience in the Republic of Moldova and the consequences of the television’s continuous evolving process. The author begins the inquiry by highlighting the changes of the television and its current influence on the public opinion. Further on the analysis focuses on the two main types of television subscriptions: free and pay-to-view. The situation in the Republic of Moldova concerning this matter is described by a continuous increase in preferences and thus an increased focus on customized pay-to-view subscriptions. With such a reality the TV ubscriptions evolve into more complex ones, with a muchbroader pectrum of TV programs for a diverse audience. The author concludes with analysis of the future development of TV programs and its audience.
dc.language.iso ru en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject mass-media en
dc.subject standarde europene en
dc.subject politici mediatice en
dc.subject european media standards en
dc.subject audiovisual media service en
dc.title AUDIENŢA TV ŞI TENDINŢE NOI ÎN SECTORUL MEDIATIC en
dc.title.alternative TV AUDIENCE AND NEW TRENDS IN MEDIA en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account