FUNDAMENTE PSIHO-PEDAGOGICE ALE DIFERENȚIERII ȘI INDIVIDUALIZĂRII DEMERSULUI DIDACTIC ÎN CADRUL FORMĂRII PROFESIONALE INIȚIALE

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dandara,Otilia
dc.contributor.author Pascaru, Daniela
dc.date.accessioned 2016-05-16T12:19:44Z
dc.date.available 2016-05-16T12:19:44Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/787
dc.description Teză de doctorat - Conducător științific: Dr. hab. în pedagogie, prof. universitar Otilia DANDARA en
dc.description.abstract Scopul cercetării constă în stabilirea și experimentarea fundamentelor psiho-pedagogice ale diferențierii și individualizării în demersul didactic la formarea profesională. en
dc.description.abstract Purpose of research is to establish and experiment the psycho-pedagogical foundations of differentiation and individualization in the teaching approach in the initial vocational training.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM
dc.subject demers didactic en
dc.subject lucru individual en
dc.subject formare profesională en
dc.subject învăîțare autonomă en
dc.title FUNDAMENTE PSIHO-PEDAGOGICE ALE DIFERENȚIERII ȘI INDIVIDUALIZĂRII DEMERSULUI DIDACTIC ÎN CADRUL FORMĂRII PROFESIONALE INIȚIALE en
dc.type Thesis en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account