MARKETING TERM FORMATION

Show simple item record

dc.contributor.author Trimaliuc, Mihail
dc.date.accessioned 2022-05-23T10:57:36Z
dc.date.available 2022-05-23T10:57:36Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation TRIMALIUC, Mihail. Marketing term formation. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova. Științe umanistice. Științe sociale. SU, SS, 14 septembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, pp. 101-104. ISBN 978-9975-158-39-8. en
dc.identifier.isbn 978-9975-158-39-8
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/6319
dc.description.abstract Marketingul este unul dintre domeniile de funcționare a terminologiei, vocabularului profesional pentru a obține un efect informațional în vânzările cu succes a bunurilor și serviciilor: problemă abordată în articolul de față. Scopul prezentei cercetări este de a identifica dificultățile de traducere a terminologiei date, de a le analiza și de a prezenta metode prin care traducătorul poate face față acestor dificultăți. en
dc.language.iso en en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject marketingul en
dc.subject dificultăți de traducere en
dc.title MARKETING TERM FORMATION en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account