CREATION OF IMAGERY AND GIVING EMOTIONAL EXPRESSIVENESS

Show simple item record

dc.contributor.author Molceanova, Liubovi
dc.date.accessioned 2022-05-23T10:34:00Z
dc.date.available 2022-05-23T10:34:00Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation MOLCEANOVA, Liubovi. Creation of imagery and giving emotional expressiveness. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova. Științe umanistice. Științe sociale. SU, SS, 14 septembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, pp. 89-92. ISBN 978-9975-158-39-8. en
dc.identifier.isbn 978-9975-158-39-8
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/6315
dc.description.abstract În contextul creației publicitare se presupun atât componente verbale, cât și non-verbale, unde cunoștințele legate de lingvistică sunt absolut necesare. Este imposibil să supraestimăm rolul componentei de vorbire, deoarece aceasta include cele mai eficiente metode de influențare a fondului emoțional și a proceselor cognitive ale societății – un subiect relevant pentru cercetare. en
dc.language.iso en en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject creație publicitară en
dc.subject componente verbale en
dc.subject fondul emoțional en
dc.title CREATION OF IMAGERY AND GIVING EMOTIONAL EXPRESSIVENESS en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account