dc.contributor.author |
Molceanova, Liubovi |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-23T10:34:00Z |
|
dc.date.available |
2022-05-23T10:34:00Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
MOLCEANOVA, Liubovi. Creation of imagery and giving emotional expressiveness. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova. Științe umanistice. Științe sociale. SU, SS, 14 septembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, pp. 89-92. ISBN 978-9975-158-39-8. |
en |
dc.identifier.isbn |
978-9975-158-39-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/6315 |
|
dc.description.abstract |
În contextul creației publicitare se presupun atât componente verbale, cât și non-verbale, unde cunoștințele legate de lingvistică sunt absolut necesare. Este imposibil să supraestimăm rolul componentei de vorbire, deoarece aceasta include cele mai eficiente metode de influențare a fondului emoțional și a proceselor cognitive ale societății – un subiect relevant pentru cercetare. |
en |
dc.language.iso |
en |
en |
dc.publisher |
CEP USM |
en |
dc.subject |
creație publicitară |
en |
dc.subject |
componente verbale |
en |
dc.subject |
fondul emoțional |
en |
dc.title |
CREATION OF IMAGERY AND GIVING EMOTIONAL EXPRESSIVENESS |
en |
dc.type |
Article |
en |