DIFFICULTIES OF TRANSLATION TOURISTIC SLOGANS

Show simple item record

dc.contributor.author Bojco, Diana
dc.date.accessioned 2022-05-20T08:49:37Z
dc.date.available 2022-05-20T08:49:37Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation BOJCO, Diana. Difficulties of translation touristic slogans. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova. Științe umanistice. Științe sociale. SU, SS, 14 septembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, pp. 69-72. ISBN 978-9975-158-39-8. en
dc.identifier.isbn 978-9975-158-39-8
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/6309
dc.description.abstract Traducerea a devenit deja indispensabilă pentru industria turismului. Prezentul articol abordează problema dificultăților traducerii sloganelor turistice. Scopul articolului este de a identifica, a analiza și de a prezenta metode prin care traducătorul poate face față acestor provocări. en
dc.language.iso en en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject traducerea en
dc.subject slogane turistice en
dc.title DIFFICULTIES OF TRANSLATION TOURISTIC SLOGANS en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account