PRAGMATIC FUNCTION OF INTERROGATIVE SENTENCES IN ADVERTISEMENTS

Show simple item record

dc.contributor.author Sumschi, Alexandra
dc.date.accessioned 2022-04-05T11:18:35Z
dc.date.available 2022-04-05T11:18:35Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation SUMSCHI, Alexandra. Pragmatic function of interrogative sentences in advertisements. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova. 25 octombrie 2017, Chişinău. CEP al Universității de Stat din Moldova, 2017, pp. 242-245. ISBN 978-9975-71-834-9. en
dc.identifier.isbn 978-9975-71-834-9
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/6019
dc.description.abstract Acest articol are ca scop analiza funcțiilor pragmatice ale propozițiilor interogative în publicitate în baza cercetării efectuate și a corpusului de exemple colectate din spoturile publicitare pentru produse cosmetice. Considerăm această temă actuală, deoarece, până în prezent, nu s-au efectuat studii privind abordarea pragmatică a limbajului publicitar. Astfel, există necesitatea de cercetări pentru a investiga utilizarea tehnicilor textuale și lingvistice în spoturile publicitare pentru produse cosmetice. en
dc.language.iso en en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject limbajul publicitar en
dc.subject spoturi publicitare en
dc.subject produse cosmetice en
dc.title PRAGMATIC FUNCTION OF INTERROGATIVE SENTENCES IN ADVERTISEMENTS en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account