FORMAREA PROFESIONALĂ CONTINUĂ A CADRELOR DIDACTICE: EVOLUŢIA ABORDĂRILOR ŞI SPECIFICUL FORMĂRII

Show simple item record

dc.contributor.author Huncă, Mihaela
dc.date.accessioned 2016-04-13T11:02:56Z
dc.date.available 2016-04-13T11:02:56Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation HUNCĂ, Mihaela. Formarea profesională continuă a cadrelor didactice: evoluţia abordărilor şi specificul formării. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale educaţiei: Pedogogie. Psihologie- Revistă ştiinţifică. 2015, nr. 9(89), pp. 105-109 en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-9-89-2015/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/596
dc.description.abstract Articolul este axat pe analiza evoluţiei abordărilor, conceptelor privind formarea continuă a cadrelor didactice pe plan naţional şi internaţional. Accentul se pune pe analiza conceptelor „educaţie permanentă”, „educaţie pe parcursul întregii vieţi”, pe stabilirea principiilor de formare continuă a cadrelor didactice. Se fundamentează conceptul de formare continuă la nivel funcţional, nivel structural şi cel operaţional. en
dc.description.abstract This article analyzes the evolution of approaches, concepts on training for teachers at national and international level. The focus is on analyzing the concept of "lifelong learning", "education throughout life" on establishing the principles of continuous training of teachers. The underlying concept of "continuing/continuous education" at the functional level structural and operational level.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject formare continuă en
dc.subject carieră profesională en
dc.subject ducaţie permanentă en
dc.subject dezvoltare profesională en
dc.subject paradigmă profesională en
dc.subject professional careers en
dc.subject training en
dc.subject continuing/continuous education en
dc.subject professional development en
dc.subject professional paradigm en
dc.title FORMAREA PROFESIONALĂ CONTINUĂ A CADRELOR DIDACTICE: EVOLUŢIA ABORDĂRILOR ŞI SPECIFICUL FORMĂRII en
dc.title.alternative CONTINUOUS EDUCATION OF TEACHERS: SPECIFIC TRAINING DEVELOPMENT AND APPROACHES en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account