dc.contributor.author |
Guțu, Vladimir |
|
dc.contributor.author |
Huncă, Mihaela |
|
dc.date.accessioned |
2016-04-13T09:12:09Z |
|
dc.date.available |
2016-04-13T09:12:09Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
GUŢU, Vladimir, HUNCĂ, Mihaela. Conceptul de paradigmă în formarea profesională continuă a cadrelor didactice. In: Studia Universitatis Moldaviae. seria Ştiinţe ale educaţiei: Pedagogie. Psihologie. Revistă ştiinţifică. 2015, nr. 9(89), pp. 99-104 |
en |
dc.identifier.issn |
1857-2103 |
|
dc.identifier.uri |
http://studiamsu.eu/nr-9-89-2015/ |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/594 |
|
dc.description.abstract |
În articol este abordată problema privind formarea continuă a cadrelor didactice din perspectiva paradigmatică: este
definită noţiunea „paradigmă”, analizată în plan comparativ paradigma educaţională tradiţională şi modernă, dedus un
ansamblu de principii privind formarea continuă a cadrelor didactice. Autorii propun un concept de formare continuă
axat pe nevoile individuale şi instituţionale, având ca scop profesionalizarea cadrelor didactice. |
en |
dc.description.abstract |
The article gave not address the ongoing training of teachers in terms of paradigmatic: it defines the notion of "paradigm", analyzed comparatively educational paradigm traditional and modern, dedicate a set of principles on training for teachers and propose a concept of continuous training focused on the needs of individual and institutional reforms aimed at professionalizing teachers. |
|
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.publisher |
CEP USM |
en |
dc.subject |
paradigmă |
en |
dc.subject |
formare continuă |
en |
dc.subject |
educaţia adulţilor |
en |
dc.subject |
andragogie |
en |
dc.subject |
autoformare |
en |
dc.subject |
autodirijare |
en |
dc.subject |
profesionalizare didactică |
en |
dc.subject |
professionalizing teaching |
en |
dc.title |
CONCEPTUL DE PARADIGMĂ ÎN FORMAREA PROFESIONALĂ CONTINUĂ A CADRELOR DIDACTICE |
en |
dc.title.alternative |
CONCEPT OF PARADIGM IN TRAINING COURSES FOR TEACHERS |
en |
dc.type |
Article |
en |