CONCEPTUL DE PARADIGMĂ ÎN FORMAREA PROFESIONALĂ CONTINUĂ A CADRELOR DIDACTICE

Show simple item record

dc.contributor.author Guțu, Vladimir
dc.contributor.author Huncă, Mihaela
dc.date.accessioned 2016-04-13T09:12:09Z
dc.date.available 2016-04-13T09:12:09Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation GUŢU, Vladimir, HUNCĂ, Mihaela. Conceptul de paradigmă în formarea profesională continuă a cadrelor didactice. In: Studia Universitatis Moldaviae. seria Ştiinţe ale educaţiei: Pedagogie. Psihologie. Revistă ştiinţifică. 2015, nr. 9(89), pp. 99-104 en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-9-89-2015/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/594
dc.description.abstract În articol este abordată problema privind formarea continuă a cadrelor didactice din perspectiva paradigmatică: este definită noţiunea „paradigmă”, analizată în plan comparativ paradigma educaţională tradiţională şi modernă, dedus un ansamblu de principii privind formarea continuă a cadrelor didactice. Autorii propun un concept de formare continuă axat pe nevoile individuale şi instituţionale, având ca scop profesionalizarea cadrelor didactice. en
dc.description.abstract The article gave not address the ongoing training of teachers in terms of paradigmatic: it defines the notion of "paradigm", analyzed comparatively educational paradigm traditional and modern, dedicate a set of principles on training for teachers and propose a concept of continuous training focused on the needs of individual and institutional reforms aimed at professionalizing teachers.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject paradigmă en
dc.subject formare continuă en
dc.subject educaţia adulţilor en
dc.subject andragogie en
dc.subject autoformare en
dc.subject autodirijare en
dc.subject profesionalizare didactică en
dc.subject professionalizing teaching en
dc.title CONCEPTUL DE PARADIGMĂ ÎN FORMAREA PROFESIONALĂ CONTINUĂ A CADRELOR DIDACTICE en
dc.title.alternative CONCEPT OF PARADIGM IN TRAINING COURSES FOR TEACHERS en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account