CONSIDERAȚII TEORETICE PRIVIND CONCEPTUALIZAREA EDUCAȚIEI NONFORMALE

Show simple item record

dc.contributor.author Botnar, Ludmila
dc.date.accessioned 2022-01-12T13:45:30Z
dc.date.available 2022-01-12T13:45:30Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation BOTNAR, Ludmila. Considerații teoretice privind conceptualizarea educației nonformale. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educaţiei: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2021, nr. 9(149), pp. 31-35. ISSN 1857-2103.10.5281/zenodo.5779502 en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri https://doi.org/10.5281/zenodo.5779502
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/5306
dc.description.abstract În articol este abordat un domeniu tot mai cercetat, dar și mai solicitat în ultimul timp, cel al educației nonformale, analizat în baza studiilor de specialitate. Odată cu globalizarea și cu dezvoltarea erei cunoașterii, a informației, cercetările de ordin teoretic și practic vin să dezvolte perspective conceptuale, cu deschideri practice în diferite contexte, inclusiv în cel al Republicii Moldova, unde statutul educației nonformale este în curs de clarificare și de oficializare. Autoarea realizează o analiză multiaspectuală a educației nonformale, evidențiind rolul acesteia în opoziție cu educația formală. en
dc.description.abstract The article addresses a field that becomes increasingly more researched and more demanded, that of non-formal education, which is analysed based on specialised studies. With the globalisation and development of the era of knowledge and information, the theoretical and practical research contributes to the development of conceptual perspectives, with practical approaches in different contexts, including that of the Republic of Moldova, where the status of non-formal education is being clarified and formalised. The author conducts a multi-aspectual analysis of non-formal education, highlighting its role in opposition to formal education.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject educație nonformală en
dc.subject educație formală en
dc.subject context internațional en
dc.title CONSIDERAȚII TEORETICE PRIVIND CONCEPTUALIZAREA EDUCAȚIEI NONFORMALE en
dc.title.alternative THEORETICAL CONSIDERATIONS REGARDING THE CONCEPTUALISATION OF NON-FORMAL EDUCATION en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account