IMPLEMENTAREA E-/D-LEARNING IN ȘCOLILE PROFESIONALE TEHNICE DIN REPUBLICA MOLDOVA

Show simple item record

dc.contributor.author Ieșeanu, Dumitru
dc.contributor.author Bragaru, Tudor
dc.date.accessioned 2022-01-12T13:19:33Z
dc.date.available 2022-01-12T13:19:33Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation EȘEANU, Dumitru, BRAGARU, Tudor. Implementarea e-/d-learning in școlile profesionale tehnice din Republica Moldova. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educaţiei: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2021, nr. 9(149), pp. 21-30. ISSN 1857-2103.10.5281/zenodo.5779487 en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri https://doi.org/10.5281/zenodo.5779487
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/5305
dc.description.abstract În situația actuală de criză pandemică, învățarea electronică (e-Learning, distance/d-Learning) devine cea mai atractivă și răspândită formă de educație. Diverse platforme de e-/d-Learning permit învățarea practic a orice, de către oricine, de oriunde este acces la Internet și oricând este necesar individului, conform nivelului de pregătire și constrângerilor personale Implementarea e-/d-Learning necesită anumite infrastructuri/dotări, platforme și instrumente, schimbări organizaționale, pregătirea personalului etc. În lucrare este prezentat un expres-studiu al bunelor practici și experiențe naționale/internaționale din domeniu, precum și al gradului de utilizare e-/d-Learning în școlile profesionale tehnice (ȘPT) din Republica Moldova (RM) cu scopul de a fi trasate unele direcții strategice de dezvoltare durabilă și îmbunătățire a procesului educațional în ȘPT. en
dc.description.abstract In the current situation of pandemic crisis, electronic learning (e-Learning) and distance learning (d-Learning) is becoming the most attractive and widespread form of education. Various e-/d-Learning platforms allow the learning of practically anything, by anyone, from wherever there is access to the Internet and whenever it is necessary to the person, in line with the individual level of training and personal constraints. The implementation of e-/d-Learning requires certain infrastructure/endowments, platforms and tools, organisational changes, staff training etc. The paper presents an express study of good practices and national/international experiences in the field, as well as the degree of use of e-/d-Learning in technical vocational schools in the Republic of Moldova in order to outline some strategic directions for sustainable development and improvement of the educational process in vocational schools.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject învățământ electronic (e-Learning en
dc.subject învățământ electronic la distanță (d-Learning) en
dc.title IMPLEMENTAREA E-/D-LEARNING IN ȘCOLILE PROFESIONALE TEHNICE DIN REPUBLICA MOLDOVA en
dc.title.alternative IMPLEMENTATION OF E-LEARNING IN THE VOCATIONAL-TECHNICAL SCHOOLS OF THE REPUBLIC OF MOLDOVA en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account