EVALUAREA ACCEPŢIEI DETERMINANTĂ DE CONTEXTUL ÎNVĂŢĂMÎNTULUI FORMATIV

Show simple item record

dc.contributor.author Dandara, Otilia
dc.date.accessioned 2021-11-19T09:57:54Z
dc.date.available 2021-11-19T09:57:54Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.citation DANDARA, Otilia. Evaluarea accepţiei determinantă de contextul învăţămîntului formativ. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională. 2000, nr. 3(3), pp. 36-37. ISSN 1810-6455. en
dc.identifier.issn 1810-6455
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/5014
dc.language.iso ro en
dc.publisher Centrul Educaţional Pro Didactica en
dc.subject învăţământul formativ en
dc.subject evaluarea formativă en
dc.subject evaluarea sumativă en
dc.title EVALUAREA ACCEPŢIEI DETERMINANTĂ DE CONTEXTUL ÎNVĂŢĂMÎNTULUI FORMATIV en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account