Browsing 2. Articole by Author "Botnariuc, Marina"

Browsing 2. Articole by Author "Botnariuc, Marina"

Sort by: Order: Results:

  • Botnariuc, Marina (CEP USM, 2019)
    Mesajele transmise prin intermediul presei au valoare dacă sunt susceptibile să realizeze funcțiile social-comunicaționale și dacă generează reacții din partea publicului. Potențialul campaniilor mediatice de a solidariza ...
  • Stepanov, Georgeta; Botnariuc, Marina (CEP USM, 2016)
    Campaniile mediatice reprezintă instrumente viabile utilizate de presă pentru diseminarea mesajelor cu caracter social. Determinarea modelelor teoretice ale aces tui segment al presei contemporane este necesară ...
  • Botnariuc, Marina (CEP USM, 2016)
    The scientific work „The Social Journalism in Written Media. Theoretical and Practical Approaches” contributes to the development of the media study process. The aim of the research is the determination of the social ...
  • Botnariuc, Marina (CEP USM, 2020)
    The positive results achieved by a media campaign are directly proportional with the efforts of designing this media product. The investigation of the limits of the environment can be the source of ideas for a press ...
  • Botnariuc, Marina (CEP USM, 2013)
    Le journalisme contemporaine doit repondre a la nécessité d’adopter les rigueurs de la redaction de la nouvelle aux tendances de la presse écrite, qui doit lutter pour avoir ces lecteurs sa niche dans le systeme media. ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account