dc.contributor.author |
Potâng, Angela |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-05T14:28:15Z |
|
dc.date.available |
2021-10-05T14:28:15Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
POTÂNG, Angela. Asistenţa psihologică a cadrelor didactice în vederea profilaxiei sindromului Burnout. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice. 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 241-244. ISBN 978-9975-3336-2-7. |
en |
dc.identifier.isbn |
978-9975-3336-2-7 |
|
dc.identifier.uri |
https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/130043 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/4877 |
|
dc.description.abstract |
This article reflects a fact-finding study aimed at identifying the degree of manifestation of the components of burnout syndrome encountered by the teachers that work in inclusive schools. Since teaching is an emotional work that involves a very high psycho-emotional consumption, the importance of psychological assistance for teachers has risen, preventing burnout. |
en |
dc.description.sponsorship |
Proiect:20.80009.1606.10 Bazele teoretice și metodologice ale asigurării activității psihologice în sistemul de învățământ general din perspectiva abordărilor societale contemporane |
en |
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.publisher |
Univers Pedagogic |
en |
dc.subject |
asistența psihologică |
en |
dc.title |
ASISTENŢA PSIHOLOGICĂ A CADRELOR DIDACTICE ÎN VEDEREA PROFILAXIEI SINDROMULUI BURNOUT |
en |
dc.type |
Article |
en |