ASISTENŢA PSIHOLOGICĂ A CADRELOR DIDACTICE ÎN VEDEREA PROFILAXIEI SINDROMULUI BURNOUT

Show simple item record

dc.contributor.author Potâng, Angela
dc.date.accessioned 2021-10-05T14:28:15Z
dc.date.available 2021-10-05T14:28:15Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation POTÂNG, Angela. Asistenţa psihologică a cadrelor didactice în vederea profilaxiei sindromului Burnout. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice. 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 241-244. ISBN 978-9975-3336-2-7. en
dc.identifier.isbn 978-9975-3336-2-7
dc.identifier.uri https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/130043
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/4877
dc.description.abstract This article reflects a fact-finding study aimed at identifying the degree of manifestation of the components of burnout syndrome encountered by the teachers that work in inclusive schools. Since teaching is an emotional work that involves a very high psycho-emotional consumption, the importance of psychological assistance for teachers has risen, preventing burnout. en
dc.description.sponsorship Proiect:20.80009.1606.10 Bazele teoretice și metodologice ale asigurării activității psihologice în sistemul de învățământ general din perspectiva abordărilor societale contemporane en
dc.language.iso ro en
dc.publisher Univers Pedagogic en
dc.subject asistența psihologică en
dc.title ASISTENŢA PSIHOLOGICĂ A CADRELOR DIDACTICE ÎN VEDEREA PROFILAXIEI SINDROMULUI BURNOUT en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account