PSYCHOLOGICAL PECULIARITIES OF ADULT EDUCATION: FORMAL, NON-FORMAL AND INFORMAL CONTEXT

Show simple item record

dc.contributor.author Toma, Natalia
dc.date.accessioned 2021-09-29T08:32:54Z
dc.date.available 2021-09-29T08:32:54Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation TOMA, Natalia. Psychological peculiarities of adult education: formal, non-formal and informal context. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educaţiei: : Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2021, nr. 5(145), pp. 137-142. ISSN 1857-2103.10.5281/zenodo.4889106 en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-5145/
dc.identifier.uri http://doi.org/10.5281/zenodo.4889106
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/4857
dc.description.abstract The article is devoted to the analysis of psychological foundations of adult education and upbringing, namely psychological theories that significantly influenced the development of the paradigm of adult education (behaviourism, activity theory, humanistic theory, genetic psychology, constructivist theory, etc.). At the same time, the psychological mechanisms of adult education are considered: motivation, interest, responsibility, and psychophysical characteristics of adult learners are also given. en
dc.description.abstract Articolul este dedicat analizei bazelor psihologice ale educației și creșterii adulților (învățării și educației adulților), și anume – teorii psihologice care au influențat semnificativ dezvoltarea paradigmei educației adulților (comportamentism, teoria activității, teoria umanistă, psihologia genetică, teoria constructivistă etc.). În același timp, sunt luate în considerare mecanismele psihologice ale educației adulților: sunt date motivația, interesul, responsabilitatea și caracteristicile psihofizice ale cursanților adulți.
dc.description.abstract
dc.language.iso en en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject adult education en
dc.subject adult psychology en
dc.subject adult motivation en
dc.subject psychological mechanisms en
dc.subject educaţia adulţilor en
dc.subject psihologia adulţilor en
dc.subject motivaţia adulţilor en
dc.subject mecanisme psihologice en
dc.title PSYCHOLOGICAL PECULIARITIES OF ADULT EDUCATION: FORMAL, NON-FORMAL AND INFORMAL CONTEXT en
dc.title.alternative PARTICULARITĂŢILE PSIHOLOGICE ALE EDUCAŢIEI ADULŢILOR: CONTEXT FORMAL, NONFORMAL ŞI INFORMAL en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account