NEGOCIERILE PRIN COMUNICARE ÎN TEORIILE ECONOMICE ȘI MANAGERIALE

Show simple item record

dc.contributor.author Gîdilică, Constantin
dc.date.accessioned 2021-09-23T07:59:06Z
dc.date.available 2021-09-23T07:59:06Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation GÎDILICA, Constantin. Negocierile prin comunicare în teoriile economice și manageriale. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe Exacte şi Economice: Matematică. Informatică. Fizică. Economie. Revistă științifică. 2021, nr. 2(142), pp. 171-175. ISSN 1857-2073. en
dc.identifier.issn 1857-2073
dc.identifier.uri https://doi.org/10.5281/zenodo.5095059
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/4809
dc.description.abstract Mediul de afaceri devine tot mai flexibil, ceea ce determină companiile din Republica Moldova să analizeze din punct de vedere ştiinţific şi practic procesul de negociere, care poate avea un impact direct asupra perspectivelor de dezvoltare a relațiilor comerciale. În contextul cunoașterii procesului de negociere se întrevede rolul comunicării ca factor de gestionare a procesului de negociere. Autorul a realizat un studiu de sinteză teoretică a perceptelor de comunicare în confront cu procesul negocierilor redate de autorii lucrărilor științifice din domeniu. Prin documentarea, analiza și prezentarea punctului de vedere personal autorul prezintă structura procesului de comunicare în negocierile de afaceri prin care identifică părțile ce formează procesul și relațiile ce se formează în rezultatul difuzării mesajului. În final sunt prezentate concluziile bazate pe analiza teoretică a conceptului de comunicare și a efectelor acestuia în procesul negocierii în afaceri. en
dc.description.abstract The business environment is becoming more and more flexible, which allows companies in the Republic of Moldova to analyse the negotiation process from a scientific and practical point of view, which can have a direct impact on the prospects for developing trade relations. In the context of knowing the negotiation process, the role of communication as a management factor of the negotiation process can be seen. The author made a study of theoretical synthesis of communication perceptions in relation to the negotiation process presented by the authors of scientific papers in the field. By documenting, analysing and presenting the personal point of view, the author presents the structure of the communication process in business negotiations through which he identifies the parties that form the process and the relationships that are formed as a result of disseminating the message. Finally, the conclusions based on the theoretical analysis of the concept of communication and its effects in the business negotiation process are presented.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject negocierea afacerilor en
dc.subject proces de comunicare en
dc.subject reguli de comunicare en
dc.subject management en
dc.subject business negotiation en
dc.subject communication process en
dc.subject communication rules en
dc.title NEGOCIERILE PRIN COMUNICARE ÎN TEORIILE ECONOMICE ȘI MANAGERIALE en
dc.title.alternative NEGOTIATIONS THROUGH COMMUNICATION IN ECONOMIC AND MANAGEMENT THEORIES en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account