CHOOSING THE TEACHING PROFESSI ON AMONG DANCE STUDENTS

Show simple item record

dc.contributor.author Perlshtein, Talia
dc.date.accessioned 2016-03-12T11:53:48Z
dc.date.available 2016-03-12T11:53:48Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation PERLSHTEIN, Talia. Choosing the teaching professi on among dance students. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2014, nr. 9(79), pp.213-220 en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-9-79-2014/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/475
dc.description.abstract This research focuses on identifying the motivations for choosing teaching, the level of commitment and satisfaction from this choice of observant dance students. The data was collected with a structured questionnaire developed especially for the research. According to the findings the questionnaire is valid. The intrinsic-educational and altruistic motivations were found to predict commitment to teaching. In addition, the socialization agents – family members and friends – were found to have an emotional influence, while teachers influence through modeling. en
dc.description.abstract Prezenta investigaţie este axată pe identificarea motivaţiei pentru alegerea metodei de predare a dansului, a nivelului de angajament şi de satisfacţie din această alegere a elevilor de dans ce respectă tradiţia. Datele au fost colectate cu ajutorul unui chestionar elaborat şi structurat special pentru această cercetare. Potrivit constatărilor, chestionarul poate fi considerat valid. Au fost găsite motivaţii altruiste şi intrinseci-educative pentru a profesa predarea dansului. În plus, s-a atestat că agenţii de socializare – membrii familiei şi prietenii – exercită o influenţă emoţională, în timp ce cadrele didactice – o influenţăprin modelare.
dc.language.iso en en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject teaching en
dc.subject dance en
dc.subject students en
dc.subject motivations en
dc.subject socialization en
dc.subject predare en
dc.subject elevi en
dc.subject motivaţii en
dc.subject socializare en
dc.title CHOOSING THE TEACHING PROFESSI ON AMONG DANCE STUDENTS en
dc.title.alternative MOTIVAREA ALEGERII PROFESIEI DE PEDAGOG DE DANS ÎN RÂNDURILE ELEVILOR ŞCOLILOR COREGRAFICE en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account