ATITUDINILE CADRELOR DIDACTICE FAȚĂ DE FENOMENUL INTEGRĂRII COPIILOR CU AUTISM ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL DE MASĂ

Show simple item record

dc.contributor.author Lupușor, Roxana-Monica
dc.date.accessioned 2021-04-14T12:19:25Z
dc.date.available 2021-04-14T12:19:25Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation LUPUȘOR, Roxana - Monica. Atitudinile cadrelor didactice față de fenomenul integrării copiilor cu autism în învățământul de masă. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educaţiei: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2020, nr. 11. pp. 84 - 86. ISSN 1857-2103. en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-5145/
dc.identifier.uri http://doi.org/10.5281/zenodo.4557176
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/4131
dc.description.abstract Potrivit conceptului de integrare educativă, toți copiii trebuie să învețe împreună și, în cadrul acestui proces, profesorul are rolul esențial, el fiind cel care ghidează învățarea, modelează abilitățile sociale și comportamentul copilului. În articol sunt prezentate atitudinile profesorilor față de integrarea copiilor cu autism în mediul educațional de masă. en
dc.description.abstract The concept of educational integration supports the fact that all children m ust learn together and in this process the teacher has the essential role, being the one who guides the learning and models the child's social skills and behaviour. The article aims to present the attitudes of teachers towards the integration of children with autism in the mainstream educational environment.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject integrare școlară en
dc.subject ducație incluzivă en
dc.subject autism en
dc.subject school integration en
dc.subject autism spectrum disorder en
dc.subject teacher attitudes en
dc.subject inclusive education en
dc.title ATITUDINILE CADRELOR DIDACTICE FAȚĂ DE FENOMENUL INTEGRĂRII COPIILOR CU AUTISM ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL DE MASĂ en
dc.title.alternative TEACHERS’ ATTITUDES TOWARDS THE INTEGRATION OF CHILDREN WITH AUTISM SPECTRUM DISORDER IN MASS EDUCATION en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account