MEDIATION IN ENGLISH LANGUAGE TEACHING

Show simple item record

dc.contributor.author Creanga, Oxana
dc.date.accessioned 2021-03-29T13:48:15Z
dc.date.available 2021-03-29T13:48:15Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation CREANGA, Oxana. Mediation in english language teaching. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educaţiei: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2020, nr. 9 (139). pp. 81 - 88. ISSN 1857-2103. en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-9-139/
dc.identifier.uri http://doi.org/10.5281/zenodo.4277393
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/4023
dc.description.abstract The present paper approaches the concept of mediation in the context of teaching English as a foreign language. Drawing on the analysis of this language activity treated by notorious authors, such as Maria Stathopoulou, Brian North,and Enrica Piccardo, it focuses on a broader view of mediation presented in CEFR(2001) and subsequently developed in CEFR Companion Volume with New Descriptors (2018). The article pursues to determine the improvements brought to this concept, the new illustrat ive descriptor scales alongside the mediation strategies with a view to devising specific mediation tasks correlated with the three macro - groups of mediation activities: mediating texts, mediating concepts, and mediating communication aimed at developing l earners’ mediation skills. en
dc.description.abstract Articolul de față este dedicat conceptului de mediere în cadrul predării limbii engleze ca limbă străină. Pornind de la analiza acestui tip de activitate comunicativă tratată de autori notorii precum Maria Stathopoulou, Brian North și Enrica Piccardo, studiul se axează pe o abordare mai amplă a medierii prezentată în Cadrul european comun de referință pentru limbi (2001)și ulterior dezvoltată în Volumul complementar al respectivului Cadru publicat în anul 2018. În articol se urmărește inventarierea completărilor introduse cu referință la activitatea lingvistică de mediere,și anume –noile scale de descriptori ilustrativi și strategiile de mediere cu scopul de a elabora sarcini pedagogice de mediere corelate cu cele trei macro grupuri de activități comunicative de mediere: medierea textului, medierea conceptelor și medierea comunicării.
dc.language.iso en en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject mediation strategies en
dc.subject strategii de mediere en
dc.subject medierea comunicării en
dc.subject mediating communication en
dc.title MEDIATION IN ENGLISH LANGUAGE TEACHING en
dc.title.alternative MEDIEREA ÎN CONTEXTUL PREDĂRII LIMBII ENGLEZE DREPT LIMBĂ STRĂINĂ en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account