dc.contributor.author |
Iordachescu, Veaceslav |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-29T09:40:35Z |
|
dc.date.available |
2021-03-29T09:40:35Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
IORDACHESCU, Veaceslav . Paradigme ale educației religioase. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educaţiei: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2020, nr. 9 (139). pp. 58 - 65. ISSN 1857-2103. |
en |
dc.identifier.issn |
1857-2103 |
|
dc.identifier.uri |
http://studiamsu.eu/nr-9-139/ |
|
dc.identifier.uri |
http://doi.org/10.5281/zenodo.4277363 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/4017 |
|
dc.description.abstract |
Varietatea abordărilor educaţiei religioase în cadrul curriculumului şcolar a determinat efortul teoreticienilor de a stabilidiverse paradigme ale acesteia. În articolul
de față prezentăm câteva dintre paradigmele educației religioase dezvoltate
de cercetătorii J.P. Willaime, W.C. Durham, Carl Sterkens, Michael Grimmitt, Goth Read, J.Pelupessy-Wowor. Fiecare dintre
aceste paradigme s-a cristalizat ca răspuns la anumite provocări sociale, cum ar fi multiculturalitatea și diversitatea religioasă. |
en |
dc.description.abstract |
The variety of approaches to religious education in the school
curriculum has led theorists' efforts to establish its various paradigms. In this article we present some of the paradigms of religious education developed by researchers J.P. Willaime, W. C
. Durham, Carl Sterkens, Michael Grimmitt, Goth Read, J. Pelupessy
-Wowor. Each of these paradigms has crystallizedin response to certain social challenges, such as multiculturalism and religious diversity. |
|
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.publisher |
CEP USM |
en |
dc.subject |
educație religioasă |
en |
dc.subject |
religious education |
en |
dc.title |
PARADIGME ALE EDUCAȚIEI RELIGIOASE |
en |
dc.title.alternative |
THE PARADIGMS OF RELIGIOUS EDUCATION |
en |
dc.type |
Article |
en |