dc.contributor.author |
Sochircă, Vitalie |
|
dc.contributor.author |
Iaţu, Corneliu |
|
dc.contributor.author |
Ciobanu, Alexandru-Iulian |
|
dc.date.accessioned |
2016-02-24T11:45:03Z |
|
dc.date.available |
2016-02-24T11:45:03Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
SOCHIRCĂ, Vitalie et al. Consideraţii conceptuale şi metode geografice de analiză a fenomenului turistic. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe reale şi ale naturii. Biologie. Chimie. Revistă ştiinţifică. 2013, nr. 6(66), pp. 134-140 |
en |
dc.identifier.issn |
1814-3237 |
|
dc.identifier.uri |
http://studiamsu.eu/nr-6-66-2013/ |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/384 |
|
dc.description.abstract |
Turismul reprezintă o activitate frecventă a omului modern, cu implicaţii pe multiple planuri (natural, economic, social,
cultural, politic etc.). Numeroşi cercetători şi-au pus problema conceptualizării fenomenului turistic şi găsirii unor
parametri de măsurare a gradului de dezvoltare turistică. În relaţia dintre activităţile turistice şi mediul înconjurător, în
timp şi spaţiu, se produc modificări asupra componentelor mediului prin intermediul infrastructurii şi circulaţiei turistice. |
en |
dc.description.abstract |
Tourismis a frequentactivity of modern man, with implications on multiple levels (natural, economic, social, cultural, political
etc.). Many researchers have raised the issue of conceptualization of the touristic phenomenon and finding the right parameters for measuring the level of tourism development. In the relationship between tourism activities and environment, in time and space, changes occur in the environmental components through infrastructure and tourist traffic. |
|
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.publisher |
CEP USM |
en |
dc.subject |
potenţial turistic |
en |
dc.subject |
resurse turistice |
en |
dc.subject |
piaţă turistică |
en |
dc.subject |
amenajare turistică |
en |
dc.subject |
tourism potential |
en |
dc.subject |
tourism resources |
en |
dc.subject |
tourism product |
en |
dc.subject |
tourism market |
en |
dc.subject |
tourism planning |
en |
dc.title |
CONSIDERAŢII CONCEPTUALE ŞI METODE GEOGRAFICE DE ANALIZĂ A FENOMENULUI TURISTIC |
en |
dc.title.alternative |
CONCEPTUAL CONSIDERATIONS AND GEOGRAPHIC ANALYSIS METHODS OF THE TOURISM PHENOMENON |
en |
dc.type |
Article |
en |