VALENȚE PSIHOPEDAGOGICE DE FORMARE INIȚIALĂ A CADRELOR DIDACTICE PENTRU EDUCAREA TOLERANȚEI LA ELEVI

Show simple item record

dc.contributor.author Boghian, Ioana
dc.date.accessioned 2021-02-22T10:19:40Z
dc.date.available 2021-02-22T10:19:40Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation BOGHIAN, Ioana. Valențe psihopedagogice de formare inițială a cadrelor didactice pentru educarea toleranței la elevi: rez. al tz de doctor în șt. ale educației. Ch., 2021. 34 p. en
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/3831
dc.description Rezumat al tezei de doctor în științe ale educației - Conducător de doctorat: doctor habilitat în pedagogie, profesor universitar, Vladimir GUȚU. en
dc.description.abstract Scopul cercetării constă în: stabilirea fundamentelor psihopedagogice de formare inițială a cadrelor didactice pentru educația toleranței la elevi. Concret, acesta se materializează în elaborarea unui model teoretic și acțional de realizare a educației interculturale axat pe promovarea atitudinii tolerante cu aplicabilitate în învățământul universitar. en
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject educație pentru toleranță en
dc.subject formarea cadrelor didactice en
dc.subject practică pedagogică en
dc.subject toleranță en
dc.title VALENȚE PSIHOPEDAGOGICE DE FORMARE INIȚIALĂ A CADRELOR DIDACTICE PENTRU EDUCAREA TOLERANȚEI LA ELEVI en
dc.type Thesis en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account