ASPECTE ORGANIZA ȚIONALE ALE SISTEMULUI DE CONTROL INTERN PRIN ALINIEREA LA eTOM

Show simple item record

dc.contributor.author Popușoi, Rodica
dc.date.accessioned 2021-02-18T10:16:48Z
dc.date.available 2021-02-18T10:16:48Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation POPUȘOI, Rodica. Specte organizaționale ale sistemului de control intern prin alinierea la eTOM. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe exacte și economice: Matematică. Informatică. Fizică. Economie. Revistă științifică. 2020, nr.7 (137), pp. 112 - 115. ISSN 1857-2073. en
dc.identifier.issn 1857-2073
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-7-137/
dc.identifier.uri http://doi.org/10.5281/zenodo.4461069
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/3810
dc.description.abstract Serviciile de telecomunicații sunt o activitate economică preponderent nouă, însă noutățile inovațional-tehnice legate de acest sector sunt într-o ascensiune impresionantă, iată de ce provocările în fața operatorilor telecom sunt evidente. În acest sens, este indispensabilă aplicarea diferitor practici din experiența la nivel internațional, care vin să soluționeze sau să faciliteze procesele operaționale, financiare și de management în sfera industriei telecomunicațiilor. La nivel de întreprindere prestatoare de servici de telecomunicații, menținerea unei bune funcționalități a proceselor operaționale se bazează pe existența unui funcțional bine pus la punct, inclusiv pe un sistem de control intern care să monitorizeze procesele în cadrul întreprinderii, mai ales procesele care au finalitate financiară. en
dc.description.abstract The telecommunications services are an recent economic activity, but innovation and technical novelties for the industry are in an impressive rising, which is why challenges to the telecom operators are obvious.In this sense, it is indispensable to apply various practices from the international experience which will help to settle or facilitate operational, financial and managerial processes within the telecommunications industry. Maintaining a good functionality of the operational processes at the level of enterprise providing services for telecommunications is based on a well-developed functioning, including an internal control system to monitor processes within the enterprise, especially the processes that have a financial impact.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject telecomunicații en
dc.subject internal control en
dc.subject control intern en
dc.title ASPECTE ORGANIZA ȚIONALE ALE SISTEMULUI DE CONTROL INTERN PRIN ALINIEREA LA eTOM en
dc.title.alternative ORGANISATIONAL ASPECTS OF THE INTERNAL CONTROL SYSTEM BY eTOM ALIGNMENT en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account