PERCEPŢIA INDIVIDUALĂ A TIMPULUI ÎN RAPORT CU NIVELUL FUNCŢIONAL AL EMISFERELOR CEREBRALE

Show simple item record

dc.contributor.author Cojocari, Lidia
dc.contributor.author Crivoi, Aurelia
dc.date.accessioned 2016-02-23T09:44:33Z
dc.date.available 2016-02-23T09:44:33Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation COJOCARI, Lidia, CRIVOI, Aurelia. Percepţia individuală a timpului în raport cu nivelul funcţional al emisferelor cerebrale. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe reale şi ale naturii. Biologie. Chimie. Revistă ştiinţifică. 2013, nr. 6(66), pp.3-8 en
dc.identifier.issn 1814-3237
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-6-66-2013/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/378
dc.description.abstract A fost determinată dominanţa emisferică stângă la 48,19% din studenţi. Persoanele cu dominanţă emisferică dreaptă şi ambidextrii posedă o capacitate mai bună de orientare în timp decât cele cu dominanţă stângă. La persoanele cu dominanţă emisferică stângă şi dreaptă mai frecventă este simpatotonia. en
dc.description.abstract Left hemisphere dominance was determined at 48.19% of students. People with right hemispheric dominance and ambidexters havea better ability of orientation in time than those with left dominance. The sympathicotonie is more common for people with left and right hemisphere dominance
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject dominanţă emisferică dreaptă şi stângă en
dc.subject ambidextri en
dc.subject perceperea individuală a timpului en
dc.subject Kerdo vegetative index en
dc.subject left and right hemispheric dominance en
dc.subject individual perception of time en
dc.title PERCEPŢIA INDIVIDUALĂ A TIMPULUI ÎN RAPORT CU NIVELUL FUNCŢIONAL AL EMISFERELOR CEREBRALE en
dc.title.alternative TIME PERCEPTION IN RELATION TO INDIVIDUAL FUNCTIONAL LEVEL OF THE CEREBRAL HEMISPHERES en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Context