CONSOLIDAREA TRIUNGHIULUI CUNOAȘTERII „EDUCAȚIE - CERCETARE - INOVARE” LA USM: STUDIU DE CAZ

Show simple item record

dc.contributor.author Bulimaga, Tatiana
dc.contributor.author Sprincean, Veaceslav
dc.contributor.author Paladi, Adian
dc.contributor.author Savva, Marianna
dc.contributor.author Paladi, Florentin
dc.date.accessioned 2021-02-11T10:32:33Z
dc.date.available 2021-02-11T10:32:33Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation BULIMAGA, Tatiana, SPRINCEAN, Veaceslav, PALADI, Adian et al. Consolidarea triunghiului cunoașterii „Educație-Cercetare-Inovare” la USM: studiu de caz . In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe exacte și economice: Matematică. Informatică. Fizică. Economie. Revistă științifică. 2020, nr.2 (132), pp. 8 - 16. ISSN 1857-2073. en
dc.identifier.issn 1857-2073
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-2-132/
dc.identifier.uri http://doi.org/10.5281/zenodo.3978128
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/3763
dc.identifier.uri
dc.description
dc.description.abstract Articolul de față reprezintă o analiză a componentelor triunghiului cunoașterii „Educație -Cercetare-Inovare”, efectuată în baza studiului conținutului proiectului Erasmus+ CBHE Educație pentru Drone–eDrone, în atenție fiind luată legătura lor reciprocă și complementaritatea acestui proiect cu proiectul de cercetare Tehnologii fizice avansate cu aplicarea UVS în monitorizarea şi modelarea factorilor de mediu–Monitor3D, desfășurate la Universitatea de Stat din Moldova (USM). Sunt prezentate instrumentele și căile de transfer de cunoștințe de la un proiect educațional privind dezvoltarea capacităților instituției și de formare a competențelor la un proiect național de cercetare și inovare. Acest studiu de caz poate servi drept model și ar putea fi multiplicat și în cazul altor proiecte. en
dc.description.abstract This article is an analysis of the Education-Research-Innova tion knowledge triangle components based on the study of the content of the Erasmus+ CBHE project “Education for Drones –eDrone”, attension being paid to their reciprocal links and its complementation with the research project “ Advanced Physical Technolo gies with application of UVS in monitoring and modeling of environmental factors -Monitor3D”, conducted at Moldova State University (MSU). Here are presented the tools and methods used for transferring knowledge from an ducational project focused on the development of the capacities of an institution and training of skills to a national research and innovation project. This case study based on the content of the Erasmus+ CBHE eDrone project, its reciprocity and complementation with the Monitor3D research project, can serve as a model and could be replicated for other projects.
dc.description.sponsorship Autorii menționează cu recunoștință sprijinul financiar oferit de Agenția Națională pentru Cercetare și Dezvoltare și de Universitatea de Stat din Moldova în ca drul proiectului Monitor3D cu cifrul 20.80009.7007.05.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject proiectul eDrone en
dc.subject proiectul Monitor3D en
dc.subject proiectului Erasmus+ CBHE en
dc.subject Educație pentru Drone en
dc.subject proiect educaționa en
dc.subject USM Facultatea de Fizică și Iginerie en
dc.subject knowledge triangle en
dc.subject project sustainability en
dc.subject eDrone project en
dc.title CONSOLIDAREA TRIUNGHIULUI CUNOAȘTERII „EDUCAȚIE - CERCETARE - INOVARE” LA USM: STUDIU DE CAZ en
dc.title.alternative STRENGTHENING THE KNOWLEDGE TRIANGLE “EDUCATION - RESEARCH - INNOVATION” AT THE MSU: CASE STUDY en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account