PERSPECTIVE DE MODELAREA CREŞTERII PENTRU PRONOSTICAREA FENOMENULUI DE HETEROZIS

Show simple item record

dc.contributor.author Leviţchi, Alexei
dc.contributor.author Palade, Eugenia
dc.contributor.author Nichitina, Cristina
dc.date.accessioned 2021-02-05T11:43:34Z
dc.date.available 2021-02-05T11:43:34Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation LEVIŢCHI, Alexei; PALADE, Eugen; NICHITINA, Cristina. Perspective de modelare a creşterii pentru pronosticarea fenomenului de heterozis. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe Reale şi ale Naturii: Biologie. Chimie. Revista științifică. 2007, nr. 1. pp. 88-91. ISSN 1814-3237. en
dc.identifier.issn 1814-3237
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-1-01-2007/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/3725
dc.description.abstract The differences between the variations of different parameters and the way of their correlation may be used in the studies regarding heredity and the development of the vigor at the first generation of sunflower hybrids. These aspects are to be used in the revealing of the heterosis manifestation in the frame of a sunflower family, as the result of the parameter analysis of parental and hybrid genotypes at the initial stages of life cycle. en
dc.description.abstract Deosebirile dintre modificarea parametrilor şi natura de corelare a lor pot fi utilizate în studierea transmiterii şi dezvoltării vigorii la hibridul de primă generaţie la floarea-soarelui. Aceste aspecte pot fi utilizate la elucidarea manifestării fenomenului de heterozis în cadrul familiilor, ca rezultat al studierii caracteristicilor genotipurilor matern, patern şi hibrid la etapele iniţiale ale ciclului vital.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject fenomenul de heterozis en
dc.title PERSPECTIVE DE MODELAREA CREŞTERII PENTRU PRONOSTICAREA FENOMENULUI DE HETEROZIS en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Context