dc.contributor.author |
Badarne, Zada |
|
dc.contributor.author |
Platon, Carolina |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-28T09:39:23Z |
|
dc.date.available |
2021-01-28T09:39:23Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
BADARNE, Zada, PLATON, Carolina. Transition from kindegarden to schooI. În: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educaţiei: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2013, nr. 5(65). pp. 97-101. ISSN 1857-2103. |
en |
dc.identifier.issn |
1857-2103 |
|
dc.identifier.uri |
http://studiamsu.eu/nr-5-65-2013/ |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/3670 |
|
dc.description.abstract |
Transition to School is a crucial step that influences the child's behavior and personality. Many researches sees the transition as a process that includes many players: children, families, educators, community, professionals and the whole system. Transition is the time when everyone has to be involved and take responsibility
. |
en |
dc.description.abstract |
Trecerea de la grădiniţă la şcoală este un pas crucial care influenţează comportamentul şi personalitatea copilului. Mai mulţi cercetători consideră că acest proces vizează nu doar însuşi copilul, dar şi familia, educatorul, întregul sistem educaţional, comunitatea.
Este perioada de trecere de la o instituţie la alta în care fiecare trebuie să se implice şi să-şi asume responsabilităţi. |
|
dc.language.iso |
en |
en |
dc.publisher |
CEP USM |
en |
dc.subject |
challenge |
en |
dc.subject |
anxiety |
en |
dc.subject |
complexity |
en |
dc.subject |
provocare |
en |
dc.subject |
anxietate |
en |
dc.subject |
complexitate |
en |
dc.title |
TRANSITION FROM KINDEGARDEN TO SCHOOL |
en |
dc.title.alternative |
TRANZIŢIA DE LA GRADINIŢĂ LA ŞCOALA PRIMARĂ |
en |
dc.type |
Article |
en |