TRANSITION FROM KINDEGARDEN TO SCHOOL

Show simple item record

dc.contributor.author Badarne, Zada
dc.contributor.author Platon, Carolina
dc.date.accessioned 2021-01-28T09:39:23Z
dc.date.available 2021-01-28T09:39:23Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation BADARNE, Zada, PLATON, Carolina. Transition from kindegarden to schooI. În: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educaţiei: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2013, nr. 5(65). pp. 97-101. ISSN 1857-2103. en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-5-65-2013/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/3670
dc.description.abstract Transition to School is a crucial step that influences the child's behavior and personality. Many researches sees the transition as a process that includes many players: children, families, educators, community, professionals and the whole system. Transition is the time when everyone has to be involved and take responsibility . en
dc.description.abstract Trecerea de la grădiniţă la şcoală este un pas crucial care influenţează comportamentul şi personalitatea copilului. Mai mulţi cercetători consideră că acest proces vizează nu doar însuşi copilul, dar şi familia, educatorul, întregul sistem educaţional, comunitatea. Este perioada de trecere de la o instituţie la alta în care fiecare trebuie să se implice şi să-şi asume responsabilităţi.
dc.language.iso en en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject challenge en
dc.subject anxiety en
dc.subject complexity en
dc.subject provocare en
dc.subject anxietate en
dc.subject complexitate en
dc.title TRANSITION FROM KINDEGARDEN TO SCHOOL en
dc.title.alternative TRANZIŢIA DE LA GRADINIŢĂ LA ŞCOALA PRIMARĂ en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account