METODOLOGIA EVALUĂRII CALITĂŢII VIEŢII ÎN MEDIUL EDUCAŢIONAL: ROLUL EXPERTIZEI ÎN ELABORAREA ŞI VALIDAREA INSTRUMENTELOR DE EVALUARE

Show simple item record

dc.contributor.author Platon, Carolina
dc.contributor.author Bolea, Zinaida
dc.contributor.author Turchină, Tatiana
dc.date.accessioned 2021-01-26T11:32:57Z
dc.date.available 2021-01-26T11:32:57Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation PLATON, Carolina, BOLEA, Zinaida,TURCHINĂ, Tatiana. Metodologia evaluării calităţii vieţii în mediul educaţional: rolul expertizei în elaborarea şi validarea instrumentelor de evaluare. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educaţiei: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2012, nr. 9(59). pp.216-220. ISSN 1857-2103. en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-9-59-2012/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/3657
dc.description.abstract Articolul reflectă opinia autorilor cu privire la rolul expertizei în elaborarea şi validarea instrumentelor de evaluare. Sunt analizate criteriile de selectare a experţilor reflectate în literatura de specialitate. Sunt prezentate rezultatele abordării empirice privind definirea criteriilor de selecţie a experţilor pentru evaluarea calităţii vieţii în mediul educaţional în Republica Moldova. en
dc.description.abstract The article reflects the author’s opinion about the role of the expertise in the elaboration and validation of the evaluation instruments. The criteria for the selection of experts that are reflected in the specialized literature have been analyzed. The results of an empiric approach regarding the identification of the criteria for selection of experts suitable for elaboration of the methodology of evaluation of the life quality in the educational environment of Moldova are presented.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject expertiză en
dc.subject criteriu en
dc.subject selecţie en
dc.title METODOLOGIA EVALUĂRII CALITĂŢII VIEŢII ÎN MEDIUL EDUCAŢIONAL: ROLUL EXPERTIZEI ÎN ELABORAREA ŞI VALIDAREA INSTRUMENTELOR DE EVALUARE en
dc.title.alternative THE METHODOLOGY OF EVALUATION OF LIFE QUALITY IN THE EDUCATIONAL ENVIRONMENT: THE ROLE OF THE EXPERTISE IN THE ELABORATION AND VALIDATION OF THE EVALUATION INSTRUMENTS en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account