METODELE INTERACTIVE – O DIRECTIVĂ ÎMPOTRIVA RUTINEI ŞI CONSERVATORISMULUI ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT

Show simple item record

dc.contributor.author Negruţa, Olga
dc.date.accessioned 2021-01-25T10:12:41Z
dc.date.available 2021-01-25T10:12:41Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation NEGRUŢA, Olga. Metodele interactive – o directivă împotriva rutinei şi conservatorismului în învăţământ. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educaţiei: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2012, nr. 9(59). pp.91-93. ISSN 1857-2103. en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-9-59-2012/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/3649
dc.description.abstract Conform cercetărilor realizate de M.Mc. Laughlin, privind punctele forte ale competenţelor căutate de angajatori, pentru a solicita un loc de muncă, toate companiile au nevoie de: oameni care pot comunica, gândi şi continua să înveţe pe parcursul întregii lor vieţi; oameni care pot demonstra atitudini pozitive şi ucomportament decent, responsabilitate şi capacitatea de a se adapta; oameni care pot lucra împreun ăcu alţii. De aici apare necesitatea pregătirii atât a elevilor/studenţilor în timpul şcolariz ării, cât şi a profesionaliştilor din diverse domenii în direcţia dezvoltării unor elemente legate de comunicare şi a abilităţilor de integrare în microgrupuri. Pentru dezvoltarea acestor competenţe studenţii pot fi descoperiţi şi promovaţi doar utilizând o varietate de metode interactive, care pun accentul pe aspectul formativ şi motivaţional al şcolii. en
dc.description.abstract According to research conducted by M. Mc. Laughlin on the strengths of the skills sought by employers to those seeking a job all companies need: people who can communicate, think and continue to learn throughout their lives, people who can demonstrate positive attitudes and behaviors, responsibility and adaptability, people who can work with others. Hence there is a necessity of preparing both pupils / students during schooling, and to professionals in various fields towards the development of elements of communication and integration skills in small groups. Developing these skills students can be found and developed only by using a variety of methods involving interaction tables, which emphasize formative and motivational aspect of school.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject competenţe en
dc.subject metode de învăţământ en
dc.subject strategii interactive en
dc.subject învăţământ modern en
dc.subject skills en
dc.subject education's methods en
dc.subject interactive strategie en
dc.subject personality en
dc.subject modern education en
dc.title METODELE INTERACTIVE – O DIRECTIVĂ ÎMPOTRIVA RUTINEI ŞI CONSERVATORISMULUI ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account