ИННОВАЦИОННОЕ ОБРАЗОВАНИЕ И БУДУЩИЕ ПРЕПОДАВАТЕЛИ ВУЗА

Show simple item record

dc.contributor.advisor
dc.contributor.author Дарий, Людмила
dc.date.accessioned 2021-01-12T13:47:13Z
dc.date.available 2021-01-12T13:47:13Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation ДАРИЙ, Людмила. Инновационное образование и будущие преподаватели ВУЗА. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educaţiei: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2011, nr. 5(45). pp. 71-76. ISSN 1857-2103. en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-5-45-2011/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/3567
dc.description.abstract În acest articol este expusă părerea masteranzilor, viitori profesori din învăţământul superior, în ceea ce priveşte aplicarea tehnologiilor inovatoare în învăţământul universitar. Autoarea a efectuat o cercetare în care şi-a propus următoarele sarcini:1) să identifice persoanele relevante, ca subiecţi ai procesului de învăţământ şi să stabilească nivelul de folosire a inovaţiilor de către aceştia; 2) să identifice factorii care afectează: a) motivaţia respondenţilor, viitori profesori universitari, de a utiliza tehnologiile inovatoare de învăţare în activităţile lor profesionale; b) intensificarea procesului de dezvoltare a tehnologiilor inovatoare în procesul de învăţare în învăţământul superior; 3) săstudieze opinia respondenţilor despre nivelul lor de pregătire profesională în ceea ce priveşte punerea în aplicare a tehnologiilor inovatoare. en
dc.description.abstract Pour la mise en œuvre de technologies innovantrices dans le processus éducatif de l’université, on doit 1) identifier les personnes concernées, en tant que sujets du processus éducatif, le niveau d’innovation à l’enseignement supérieur, et 2) identifier les facteurs qui affectent: a) la motivation des personnes interrogées, les futurs enseignants dans l’enseignement supérieur; b) intensifier le processus d’introduction de technologies nouvelles dans le processus d’apprentissage, et 3) explorer les opinions des étudiants quant à leur propre niveau professionnel pour mettre en œuvre des technologies nouvelles.
dc.language.iso ru en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject tehnologii inovatoare en
dc.subject învăţământ universitar en
dc.title ИННОВАЦИОННОЕ ОБРАЗОВАНИЕ И БУДУЩИЕ ПРЕПОДАВАТЕЛИ ВУЗА en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account