SYSTEMIC TREATMENT OF QUALITY MANAGEMENT (QUALITY MANAGEMENT SYSTEM)

Show simple item record

dc.contributor.author Zrekat, Awny
dc.date.accessioned 2016-01-28T13:36:15Z
dc.date.available 2016-01-28T13:36:15Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Zerkat, Awny. SYSTEMIC TREATMENT OF QUALITY MANAGEMENT (QUALITY MANAGEMENT SYSTEM). In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria științe exacte și economice: Matematică. Informatică. Fizică. Economie. Revistă științifică. 2014, nr.7(77), pp.171-174 en
dc.identifier.issn 1857-2073
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-7-77-2014/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/289
dc.description.abstract Total Quality Management (TQM) is a set of management practices throughout the organization, geared to ensure the organization consistently meets or exceeds customer requirements. TQM is an approach that organizations use to improve thei r internal processes and increase customer satisfaction en
dc.description.abstract Managementul calităţii totale (TQM) formează un set de practici manageriale în cadrul organizaţiei, orientate spre îndeplinirea în mod constant a cerinţelor clientului sau chiar spre depăşirea acestora. TQM este o abordare pe care organizaţiile o folosesc pentru a îmbunătăţi procesele interne şi a asigura satisfacţia clienţilor.
dc.language.iso en en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject management en
dc.subject public organization en
dc.subject managementul calităţii en
dc.title SYSTEMIC TREATMENT OF QUALITY MANAGEMENT (QUALITY MANAGEMENT SYSTEM) en
dc.title.alternative MANAGEMENTUL CALITĂŢII TOTALE en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account