dc.contributor.author |
Zrekat, Awny |
|
dc.date.accessioned |
2016-01-28T13:36:15Z |
|
dc.date.available |
2016-01-28T13:36:15Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Zerkat, Awny. SYSTEMIC TREATMENT OF QUALITY MANAGEMENT (QUALITY MANAGEMENT SYSTEM). In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria științe exacte și economice: Matematică. Informatică. Fizică. Economie. Revistă științifică. 2014, nr.7(77), pp.171-174 |
en |
dc.identifier.issn |
1857-2073 |
|
dc.identifier.uri |
http://studiamsu.eu/nr-7-77-2014/ |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/289 |
|
dc.description.abstract |
Total Quality Management (TQM) is a set of management practices throughout the organization, geared to ensure the
organization consistently meets or
exceeds customer requirements.
TQM is an approach that organizations use to improve thei
r internal processes and increase customer satisfaction |
en |
dc.description.abstract |
Managementul calităţii totale (TQM) formează un set de practici manageriale în cadrul organizaţiei, orientate spre îndeplinirea în mod constant a cerinţelor clientului sau chiar spre depăşirea acestora.
TQM este o abordare pe care organizaţiile o folosesc pentru a îmbunătăţi procesele interne şi a asigura satisfacţia clienţilor. |
|
dc.language.iso |
en |
en |
dc.publisher |
CEP USM |
en |
dc.subject |
management |
en |
dc.subject |
public organization |
en |
dc.subject |
managementul calităţii |
en |
dc.title |
SYSTEMIC TREATMENT OF QUALITY MANAGEMENT (QUALITY MANAGEMENT SYSTEM) |
en |
dc.title.alternative |
MANAGEMENTUL CALITĂŢII TOTALE |
en |
dc.type |
Article |
en |