dc.contributor.author |
Константинова, Светлана |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-30T09:14:35Z |
|
dc.date.available |
2020-04-30T09:14:35Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.citation |
КОНСТАНТИНОВА, Светлана. Hравственный аспект профессионального становления будущего педагога. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2007, nr. 5 (05), pp. 156 - 159. ISSN 1857-2103. |
en |
dc.identifier.issn |
1857-2103 |
|
dc.identifier.uri |
http://studiamsu.eu/nr-5-05-2007/ |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2761 |
|
dc.description.abstract |
În acest articol este cercetat aspectul moral al formării profesionale a viitorului pedagog. Se consideră că moralitatea
pedagogică este orientată în direcţia raţională a procesului didactic al instituţiei de învăţământ superior, creându-se
condiţiile care asigură dezvoltarea dinamică a moralităţii pedagogice la viitorii specialişti. |
en |
dc.description.abstract |
The moral aspect of professional formation of the future pedagogue is examined. A supposition that the pedagogical
morality is formed purposefully in educational activity of higher institutions is made. There are grounded the conditions
that assure a dynamic development of pedagogical morality of the future specialists. |
|
dc.description.abstract |
|
|
dc.language.iso |
ru |
en |
dc.publisher |
CEP USM |
en |
dc.subject |
formarea competențelor |
en |
dc.subject |
педагог |
en |
dc.title |
НРАВСТВЕННЫЙ АСПЕКТ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО СТАНОВЛЕНИЯ БУДУЩЕГО ПЕДАГОГА |
en |
dc.type |
Article |
en |