SHORT AND LONG TERM EFFECTS OF SHOCK ADVERTISING

Show simple item record

dc.contributor.author Gaugaș, Tatiana
dc.date.accessioned 2020-04-22T09:14:07Z
dc.date.available 2020-04-22T09:14:07Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation GAUGAȘ, Tatiana. Short and long term effects of shock advertising. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe exacte și economice: Matematică. Informatică. Fizică. Economie. Revistă științifică. 2007, nr.2 (02), pp. 102 - 106. ISSN 1857-2073 en
dc.identifier.issn 1857-2073
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-2-02-2007/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2694
dc.description.abstract In ultimii ani, din ce în ce mai mulţi agenţi economici recurg la utilizarea tacticilor de şoc pentru reclama produselor sale. În acest articol autorul se referă la avantajele şi problemele ce pot apărea la utilizarea acestui tip de promovare. Reclama de şoc creează diverse efecte pe termen scurt, ca, de exemplu, diferenţiere faţă de concurenţi şi atragerea atenţiei consumatorilor prin exclusivitate şi unicitate, iar pe termen lung poate ajuta la crearea şi creşterea notorietăţii mărcii. Printre principalele neajunsuri ale reclamei de şoc se numără încălcarea sau violarea normelor de etică în promovare şi efectul slab pe care îl are asupra incitării şi convingerii consumatorului de a face cumpărătura. en
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject tactici de şoc en
dc.subject reclama en
dc.title SHORT AND LONG TERM EFFECTS OF SHOCK ADVERTISING en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account