LEARNING MOTIVATION: A SELF-DETERMINATION THEORY PERSPECTIVE

Show simple item record

dc.contributor.author Farah-Jarjoura, Basma
dc.date.accessioned 2016-01-22T12:10:55Z
dc.date.available 2016-01-22T12:10:55Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation FARAH-JARJOURA, Basma. LEARNING MOTIVATION: A SELF-DETERMINATION THEORY PERSPECTIVE. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2014, nr.5(75), pp. 97-101. en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-5-75-2014/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/267
dc.description.abstract In recent years, a renewed interest in raising motivation amongst students in academic settings has emerged. This has led to a great deal of research that aimed to shed light on diverse theories of motivation, in order to increase the learning motivation amongst students. Self-Determination Theory (SDT) is one of the most comprehensive and empirically supported theories of motivation available today, that aims to promote students’ curiosity in learning. The purpose of this article is to make an overview of learning motivation from a SDT perspective. en
dc.description.abstract În ultimii ani reapare interesul faţă de problematica dezvoltării motivaţiei studenţilor. Fapt ce a condiţionat necesitatea realizării unui şir de cercetări care au abordat motivaţia din perspectiva mai multor teorii, cu scopul eficientizării acesteia în rândul studenţilor. Teoria autodeterminării este una dintre cele mai comprehensive teorii testate empiric, care au ca scop promovarea curiozităţii studenţilor în procesul de învăţare. SDT se concentrează atât pe nevoile umane, cât şi pe procesele cognitive în contextul cărora apare motivaţia intrinsecă. Scopul acestui articol este de a prezenta motivaţiaînvăţării din perspectiva teoriei autodeterminării.
dc.language.iso en en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject self-determination theory en
dc.subject motivation en
dc.subject interaction student-teacher en
dc.subject teoria autodeterminării en
dc.subject motivaţie en
dc.title LEARNING MOTIVATION: A SELF-DETERMINATION THEORY PERSPECTIVE en
dc.title.alternative MOTIVAŢIA ÎNVĂŢĂRII DIN PERSPECTIVA TEORIEI AUTODETERMINĂRII en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account