INSTITUȚII ȘI ORGANIZAȚII ÎN SISTEMUL DE ÎNVĂȚĂMANT LICEAL

Show simple item record

dc.contributor.author Borș, Andra-Ramona
dc.date.accessioned 2020-04-16T08:52:48Z
dc.date.available 2020-04-16T08:52:48Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation BORȘ, Andra-Ramona (2019). Instituții și organizații în sistemul de învățămant liceal. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică, nr. 9 (129), pp. 96 - 99. ISSN 1857-2103 en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-9129/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2666
dc.description.abstract Referințele noastre sunt parte dintr-o lucrare de doctorat centrată pe comunicarea interinstituțională menită sa studieze creșterea eficienței acesteia la nivelul unui segment al sistemului de învăţământ, la liceu. Scopul lucrării este limitat la identificarea și analizarea aspectelor teoretice, strict conceptuale, pentru a stabili legăturile, asemănările și diferențele dintre o instituție și o organizație, fixând astfel reperele unor articulări specifice. Conceptele de instituție și organizație – caracteristicile, definițiile atribuite, tipurile existente, structura, cultura, dezvoltarea și schimbarea acestora alcătuiesc, în concepția noastră, cei doi piloni ai oricărei perspective de cercetare privind comunicarea interinstituțională. en
dc.description.abstract Our references are part of a doctoral thesis centered on interinstitutional communication – meant to study the increase of its efficiency at the level of a high school education system. The aim of the paper is limited to identifying and analyzing the theoretical, strictly conceptual aspects, in order to establish the ties, the similarities and the differences between what an institution means and what an organization is, thus setting out the directions of specific articulations. The concepts of institution and organization are the characteristics, the assigned definitions, the existing types, the structure, the culture, the development and the change make up, in our view, the two pillars of any research perspective on interinstitutional communication.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject comunicare en
dc.subject organizații en
dc.subject strategii de comunicare en
dc.subject communication en
dc.subject communication strategies en
dc.title INSTITUȚII ȘI ORGANIZAȚII ÎN SISTEMUL DE ÎNVĂȚĂMANT LICEAL en
dc.title.alternative INSTITUTIONS AND ORGANIZATIONS IN THE LYCEUM EDUCATIONAL SYSTEM en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account