CADRUL METODOLOGIC DE DEZVOLTARE A MOTIVAŢIEI PENTRU AUTOFORMARE LA CADRELE DIDACTICE

Show simple item record

dc.contributor.author Eremei-Berezovschi, Ana
dc.date.accessioned 2020-04-15T16:15:18Z
dc.date.available 2020-04-15T16:15:18Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation EREMEI-BEREZOVSCHI, Ana (2019). Cadrul metodologic de dezvoltare a motivaţiei pentru autoformare la cadrele didactice. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică, nr. 9 (129), pp. 90 - 95. ISSN 1857-2103 en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.issn http://studiamsu.eu/nr-9129/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2665
dc.description.abstract Implementarea de schimbări în sistemul educațional, în acord cu documentele europene, care definesc competenţa ca rezultat al învăţării, reprezintă noi provocări pentru cariera didactică. Prin determinarea de noi atribuţii şi noi competenţe în proiectarea şi desfăşurarea activităţilor de predare-învaţare-evaluare, cadrele didactice solicită satisfacerea anumitor necesități dezvoltând astfel motivația pentru autoformare. Cadrul metodologic al dezvoltării motivației pentru autoformare la cadrele didactice conduce la dezvoltarea unor noi abordări în ceea ce priveşte competenţele în predare, abordări care se centrează pe cunoştinţele şi competenţele necesare pentru a face faţă schimbărilor în sistemul educațional. en
dc.description.abstract Implementing changes in the educational system, in accordance with European documents, which define the competence as a result of learning represents challenges for the teaching career. By determining the new attributions and new competences in projection and conducting teaching-learning-evaluation activities, the teachers ask to meet certain needs and thus develop the motivation for self-training. The methodological framework of developing motivation for self-training of teachers leads to the development of new approaches regarding teaching competences, in teaching approaches that focus on the knowledge and skills needed to cope with changes in the educational system
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject motivaţie en
dc.subject autoformare en
dc.subject competenţă en
dc.subject performanțe, en
dc.subject dezvoltare independentă en
dc.subject autonomie în dezvoltare en
dc.subject motivation en
dc.subject competence en
dc.subject self-training en
dc.subject performance en
dc.subject independent development en
dc.title CADRUL METODOLOGIC DE DEZVOLTARE A MOTIVAŢIEI PENTRU AUTOFORMARE LA CADRELE DIDACTICE en
dc.title.alternative METHODOLOGICAL FRAMEWORK FOR DEVELOPING MOTIVATION FOR SELF-TRAINING IN TEACHING FRAMEWORK en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account