dc.contributor.author |
Guțu, Vladimir |
|
dc.date.accessioned |
2016-01-19T13:09:35Z |
|
dc.date.available |
2016-01-19T13:09:35Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
GUȚU, Vladimir. DEFINIREA ŞI STATUTUL EPISTEMOLOGIC AL PEDAGOGIEI In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2014, nr.5(75), pp.3 - 8 |
en |
dc.identifier.issn |
1857-2103 |
|
dc.identifier.uri |
http://studiamsu.eu/nr-5-75-2014/ |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/258 |
|
dc.description.abstract |
În articol este analizat pe larg obiectul pedagogiei, sunt identificate funcţiile pedagogiei postmoderne, fiind definite noţiunile-cheie ale pedagogiei. Accentul este pus pe fundamentarea pedagogiei ca ştiinţă nucleu în cadrul ştiinţelor educaţiei. |
en |
dc.description.abstract |
In this article there is extensively analyzed the pedagogy subject, there are identified the functions of postmodern pedagogy and there are defined the key notions of pedagogy. The focus is on the foundation of pedagogy as a core science in the context of educational sciences. |
|
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.publisher |
CEP USM |
en |
dc.subject |
pedagogie |
en |
dc.subject |
științe ale educației |
en |
dc.subject |
educație |
en |
dc.subject |
învățământ |
en |
dc.subject |
curriculum |
en |
dc.subject |
pedagogy |
en |
dc.subject |
educational sciences |
en |
dc.subject |
education |
en |
dc.title |
DEFINIREA Ş I STATUTUL EPISTEMOLOGIC AL PEDAGOGIEI |
en |
dc.title.alternative |
DEFINITION OF THE EPISTEMOLOGICAL STATUS OF PEDAGOGY |
en |
dc.type |
Article |
en |