dc.contributor.author |
Guţu, Vladimir |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-11T08:56:36Z |
|
dc.date.available |
2020-02-11T08:56:36Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
GUŢU, Vladimir (2014). Curriculum centrat pe competenţe: orientări de optimizare/dezvoltare continuă. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, nr. 4 (86), pp. 6-10. ISSN 1810-6455 |
en |
dc.identifier.issn |
1810-6455 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2535 |
|
dc.description.abstract |
Articolul este dedicat problemei optimizării/dezvoltării curriculumului educațional actual. Accentul este pus pe trei aspecte: factorii determinanţi ai dezvoltării/optimizării curriculare; conceptul dezvoltării/optimizării curriculare în contextul proiectării, implementării şi monitorizării curriculumului; orientări de optimizare/dezvoltare curriculară cu referire la Planul-cadru de învăţămînt, curricula pe discipline, manualele şcolare. Se argumentează o nouă abordare a competenţelor în structura curriculumului educaţional. |
en |
dc.description.abstract |
The article is centered on the issue of actual curriculum development. The main idea focuses on three aspects:
key factors of curricular development/optimization; the concept of curricular development/optimization in the context of de
-
sign, implementation and monitoring of the curriculum; orientations of curricular development/optimization referring to the
curriculum framework, discipline-based curriculum and school textbooks. Also in this article is argued a new approach of the
competencies in the structure of the educational curriculum |
|
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.publisher |
Centrul Educaţional PRO DIDACTICA |
en |
dc.subject |
educational curriculum |
en |
dc.subject |
curriculum paradigm |
en |
dc.subject |
curriculum educaţional |
en |
dc.subject |
research |
en |
dc.title |
CURRICULUM CENTRAT PE COMPETENŢE: ORIENTĂRI DE OPTIMIZARE/DEZVOLTARE CONTINUĂ |
en |
dc.type |
Article |
en |