dc.contributor.author |
Goraş-Postică, Viorica |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-07T13:14:43Z |
|
dc.date.available |
2020-02-07T13:14:43Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Monitorizarea implementării curriculumului vocaţional TIC din perspectiva fezabilităţii. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională. 2015, nr. 2 (90), pp. 38-42. ISSN 1810-6455. |
en |
dc.identifier.issn |
1810-6455 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2523 |
|
dc.description.abstract |
Articolul abordează procesul de monitorizare a curriculumului vocaţional din domeniul TIC din perspectiva fezabilităţii acestuia, de o manieră aplicativă. Pilotarea curricula modulare în 2 şcoli de meserii şi în 4 colegii s-a produs pe parcursul anului curent de învăţămînt şi a urmărit verificarea documentului ca atare, realizat în premieră pentru R.Moldova, dar şi procesul de predare-învăţare-evaluare desfăşurat în baza lui, cu scopul de formare a competenţelor profesionale în mod calitativ şi cu perspective realiste de angajare în cîmpul muncii. |
en |
dc.description.abstract |
The article approaches in applicative way the monitoring of ICT vocational curriculum in terms of its feasibility.
The piloting process of the modular curricula takes place in 2 vocational schools and 4 colleges from Republic of Moldova,
during of the current educational year and aimes to verify the document itself in premiere for Moldova, but also to assess the
teaching-learning-evaluation process, based on professional competencies, and on realistic perspectives of employment. |
|
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.publisher |
Centrul Educaţional PRO DIDACTICA |
en |
dc.subject |
modular curriculum |
en |
dc.subject |
ICT |
en |
dc.subject |
piloting process |
en |
dc.subject |
vocational school |
en |
dc.subject |
professional skills/competencies |
en |
dc.title |
MONITORIZAREA IMPLEMENTĂRII CURRICULUMULUI VOCAŢIONAL TIC DIN PERSPECTIVA FEZABILITĂŢII |
en |
dc.type |
Article |
en |