FORMAREA ELEVULUI-CITITOR PRIN TEHNICA GENERĂRII DE ALTERNATIVE

Show simple item record

dc.contributor.author Şchiopu, Constantin
dc.date.accessioned 2020-02-07T13:02:38Z
dc.date.available 2020-02-07T13:02:38Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation ŞCHIOPU, Constantin (2015). Formarea elevului-cititor prin tehnica generării de alternative. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, nr. 1(89), pp. 12-15. ISSN 1810-6455 en
dc.identifier.issn 1810-6455
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2522
dc.description.abstract În articol este abordată problema interpretării textului literar de către elevi prin tehnica generării de alternative. Autorul insistă pe ideea că învăţămîntul de tip interactiv contribuie nu numai la formarea gîndirii independente şi creatoare, a unui stil de abordare a problemelor, ci şi la educarea unor trăsături de personalitate, la sporirea atenţiei, interesului, imaginaţiei etc. Sînt propuse cîteva tipuri, care, în înțeles didactic, pot servi ca procedee de valorificare a textului. Totodată, sînt trecute în revistă cîteva tehnici de stimulare a mecanismelor gîndirii, ale inteligenței, imaginației şi creativității elevilor. en
dc.description.abstract In this article there is emphasized the problem of how pupil interpret the literary texts through the alternative generation technique. The author is highlighting that interactive education contribute not only to forming the creative and independent thinking and to creating a style of approaching the problem but also to the education of some personality features as developing the attention, interest, imagination and so on. The author is suggesting some types those that can be considered processes of interpreting the artistic text. There are also highlighted some techniques that stimulate the mechanism of thinking, intelligence, imagination and student’s creativity
dc.language.iso ro en
dc.publisher Centrul Educaţional PRO DIDACTICA en
dc.subject literary text en
dc.subject student en
dc.subject creativity en
dc.subject restructuring en
dc.subject methodology en
dc.subject text literar en
dc.title FORMAREA ELEVULUI-CITITOR PRIN TEHNICA GENERĂRII DE ALTERNATIVE en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account