ABILITĂŢILE SOCIOEMOŢIONALE: PRIORITATE A EDUCAŢIEI SECOLULUI AL XXI-LEA

Show simple item record

dc.contributor.author Turchină, Tatiana
dc.date.accessioned 2020-02-06T09:19:10Z
dc.date.available 2020-02-06T09:19:10Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation TURCHINĂ, Tatiana (2018). Abilităţile socioemoţionale: prioritate a educaţiei secolului al XXI-lea. n: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, nr. 4-5(110-111), pp. 68-72. ISSN 1810-6455 en
dc.identifier.issn 1810-6455
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2513
dc.description.abstract Competenţele sociale şi emoţionale sunt pilonul succesului în viaţă. Mediul şcolar devine cel mai propice pentru promovarea competenţelor socioemoţionale ale elevilor. Şcoala este dotată cu toate cele necesare pentru a-i conecta pe actorii din educaţie şi a crea un climat şcolar sigur, echitabil şi angajator, astfel încât fiecare elev să dobândească şi să-și îmbunătăţească cunoştinţele, abilităţile şi dispoziţiile de care are nevoie pentru succes în viaţă. en
dc.description.abstract A person’s social and emotional skills constitute the basis of his or her success in life, and the school environment is most appropriate for the development of students’ social-emotional skills. Schools possess the competences needed to connect all actors of education between them and to create a secure, equitable, and engaging learning climate so that every student may obtain and improve the appropriate knowledge, skills, and mood for success in life.
dc.language.iso ro en
dc.publisher Centrul Educaţional PRO DIDACTICA en
dc.subject competențe en
dc.subject competences en
dc.subject învăţare socioemoţională en
dc.subject social-emotional learning en
dc.title ABILITĂŢILE SOCIOEMOŢIONALE: PRIORITATE A EDUCAŢIEI SECOLULUI AL XXI-LEA en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account