dc.contributor.author |
Turchină, Tatiana |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-06T09:19:10Z |
|
dc.date.available |
2020-02-06T09:19:10Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
TURCHINĂ, Tatiana (2018). Abilităţile socioemoţionale: prioritate a educaţiei secolului al XXI-lea. n: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, nr. 4-5(110-111), pp. 68-72. ISSN 1810-6455 |
en |
dc.identifier.issn |
1810-6455 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2513 |
|
dc.description.abstract |
Competenţele sociale şi emoţionale sunt pilonul succesului în viaţă. Mediul şcolar devine cel mai propice pentru promovarea competenţelor socioemoţionale ale elevilor. Şcoala este dotată cu toate cele necesare pentru a-i conecta pe actorii din educaţie şi a crea un climat şcolar sigur, echitabil şi angajator, astfel încât fiecare elev să dobândească şi să-și îmbunătăţească cunoştinţele, abilităţile şi dispoziţiile de care are nevoie pentru succes în viaţă. |
en |
dc.description.abstract |
A person’s social and emotional skills constitute the basis of his or her success in life, and the school environment is most appropriate for the development of students’ social-emotional skills. Schools possess the competences needed to connect all actors of education between them and to create a secure, equitable, and engaging learning climate so that every student may obtain and improve the appropriate knowledge, skills, and mood for success in life. |
|
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.publisher |
Centrul Educaţional PRO DIDACTICA |
en |
dc.subject |
competențe |
en |
dc.subject |
competences |
en |
dc.subject |
învăţare socioemoţională |
en |
dc.subject |
social-emotional learning |
en |
dc.title |
ABILITĂŢILE SOCIOEMOŢIONALE: PRIORITATE A EDUCAŢIEI SECOLULUI AL XXI-LEA |
en |
dc.type |
Article |
en |