CURRICULUMUL 2019: DEMERSURI CONCEPTUALE, METODOLOGICE SI MANAGERIALE

Show simple item record

dc.contributor.author Guțu, Vladimir
dc.date.accessioned 2020-01-27T13:21:47Z
dc.date.available 2020-01-27T13:21:47Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation GUȚU, Vladimir (2019). Curriculumul 2019: demersuri conceptuale, metodologice şi manageriale. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, nr. 4-5(116-117), pp. 3-9. ISSN 1810-6455 en
dc.identifier.issn 1810-6455
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2483
dc.description.abstract Articolul dat este dedicat prezentării axelor valorice ale reformei curriculumului pentru învăţământul general, caracterizării fundamentelor conceptuale şi orientărilor metodologice de dezvoltare, accentul fiind pus pe abordarea teleologică, conţinutală şi procesuală a curriculumului şcolar. Totodată, sunt descrise în plan retrospectiv etapele reformei curriculare în Republica Moldova, începând cu anii 90 ai secolului trecut, precum şi demersurile inovative ale curriculumului dezvoltat. en
dc.description.abstract This article is dedicated to presenting the value axes of the curriculum reform for general education, to characterize the conceptual foundations and methodological orientations of curriculum development, the emphasis being placed on the teleological, content- and process-based approach towards the school curriculum. At the same time, the stages of curricular reform in the Republic of Moldova, starting with the 1990s, are described retrospectively, as well as innovative approaches to the developed curriculum.
dc.language.iso ro en
dc.publisher Centrul Educaţional PRO DIDACTICA en
dc.subject curriculum en
dc.subject teoria curriculumului en
dc.subject competențe en
dc.subject dezvoltare curriculară en
dc.subject managementul curriculumului en
dc.subject curriculum implementation en
dc.subject monitoring en
dc.title CURRICULUMUL 2019: DEMERSURI CONCEPTUALE, METODOLOGICE SI MANAGERIALE en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account