Articolul prezintă rezultatele studiului de
evaluare iniţială a cunoştinţelor, atitudinilor şi practicilor
de valorificare a educaţiei interculturale în instituţiile de
învăţământ superior din Republica Moldova. Cercetarea
s-a realizat în cadrul proiectului Promovarea şi dezvoltarea
educaţiei interculturale în formarea iniţială a cadrelor didactice, implementat de C.E. PRO DIDACTICA, cu sprijinul Fundaţiei pentru Copii Pestalozzi din Elveţia, care are ca finalitate dezvoltarea curriculară şi formarea iniţială şi continuă a cadrelor
didactice din perspectiva competenţei interculturale
The article presents the results of the initial evaluation study of the knowledge, attitudes and practices of capitalizing intercultural education in the higher education institutions of the Republic of Moldova. The research was carried out
within the framework of the project Promoting and developing intercultural education in initial teacher education, implemented
by E.C. PRO DIDACTICA, with the support of the Pestalozzi Children Foundation from Switzerland, which aims curriculum
development, initial and continuous training of teachers from the perspective of intercultural competence.