dc.contributor.author |
Cerlat, Raisa |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-28T12:37:20Z |
|
dc.date.available |
2019-11-28T12:37:20Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
CERLAT, Raisa (2019). Profiluri psihosociale ale cadrelor didactice stabile/instabile emoțional. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică, nr. 5 (125), pp.220 -226. ISSN 1857-2103 |
en |
dc.identifier.issn |
1857-2103 |
|
dc.identifier.uri |
http://studiamsu.eu/nr-5125/ |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2341 |
|
dc.description.abstract |
În articol
este
reflectată
conceptualizarea profilurilor psihosociale ale cadrelor didactice stabile/instabile emoțional și caracteristica acestora prin prisma diferențelor semnificative înregistrate. Este elucidat impactul real al stabilității emoționale în activitatea profesională (dar și personală) a cadrelor didactice din învățământul primar. |
en |
dc.description.abstract |
The content of the article reflects the conceptualization of the psychosocial profiles of teachers emotionally
stable/ unstable and their characteristics
in terms of significant differences. It elucidates the real impact of emotional stability in work (and also professionally) of teachers from
the primary school. |
|
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.publisher |
CEP USM |
en |
dc.subject |
stabilitate emoțională |
en |
dc.subject |
cadre didactice |
en |
dc.subject |
cercetare empirică |
en |
dc.subject |
învățământul primar |
en |
dc.subject |
emotional stability |
en |
dc.subject |
teachers |
en |
dc.subject |
empirical research |
en |
dc.title |
PROFILURI PSIHOSOCIALE ALE CADRELOR DIDACTICE STABILE / INSTABILE EMOȚIONAL |
en |
dc.title.alternative |
PSYCHOSOCIAL PROFILES OF TEACHERS EMOTIONAL STABLE/ UNSTABLE |
en |
dc.type |
Article |
en |