PROFILURI PSIHOSOCIALE ALE CADRELOR DIDACTICE STABILE / INSTABILE EMOȚIONAL

Show simple item record

dc.contributor.author Cerlat, Raisa
dc.date.accessioned 2019-11-28T12:37:20Z
dc.date.available 2019-11-28T12:37:20Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation CERLAT, Raisa (2019). Profiluri psihosociale ale cadrelor didactice stabile/instabile emoțional. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică, nr. 5 (125), pp.220 -226. ISSN 1857-2103 en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-5125/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2341
dc.description.abstract În articol este reflectată conceptualizarea profilurilor psihosociale ale cadrelor didactice stabile/instabile emoțional și caracteristica acestora prin prisma diferențelor semnificative înregistrate. Este elucidat impactul real al stabilității emoționale în activitatea profesională (dar și personală) a cadrelor didactice din învățământul primar. en
dc.description.abstract The content of the article reflects the conceptualization of the psychosocial profiles of teachers emotionally stable/ unstable and their characteristics in terms of significant differences. It elucidates the real impact of emotional stability in work (and also professionally) of teachers from the primary school.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject stabilitate emoțională en
dc.subject cadre didactice en
dc.subject cercetare empirică en
dc.subject învățământul primar en
dc.subject emotional stability en
dc.subject teachers en
dc.subject empirical research en
dc.title PROFILURI PSIHOSOCIALE ALE CADRELOR DIDACTICE STABILE / INSTABILE EMOȚIONAL en
dc.title.alternative PSYCHOSOCIAL PROFILES OF TEACHERS EMOTIONAL STABLE/ UNSTABLE en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account