SELF - ESTEEM OF CHILDREN OF PRIMARY SCHOOL AGE . A COMPARATIVE ANALYSIS

Show simple item record

dc.contributor.author Tolstaia, Svetlana
dc.contributor.author Roşca, Maria
dc.date.accessioned 2019-11-26T10:58:24Z
dc.date.available 2019-11-26T10:58:24Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation TOLSTAIA, Svetlana, Roşca, Maria (2019). Self-esteem of children of primary school age. A comparative analysis. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică, nr. 5 (125), pp.175-181. ISSN 1857-2103 en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-5125/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2336
dc.description.abstract The capacity for self-knowledge and self - appreciation of children begins and develops from a young age. Young school age is conducive to training, developing and engaging the ability to self - recognition and objective self - esteem. The objective self - appraisal capacity in pr imary schools is formed in the process of communication of the initial pupils with family members then with the school environment and the social environment, respectively. In this study we have proposed to analyze the ability of primary school pupils to achieve a training program developed for young school children. The activities aimed to make young children to communicate more efficiently with peers, to improve self-esteem and their interpersonal relationships. en
dc.description.abstract Capacitatea copiilor de a se autocunoaște și autoapreci a începe și se dezvoltă de la o vârstă mică. Vârsta școlară mică este propice pentru formarea, dezvoltarea și antrenarea capacității de a se autocunoaște și autoaprecia obiectiv. La școlarii de vârstă mică capacitatea de autoapreciere obiectivă se formează în procesul de comunicare a ace stora inițial cu membrii familiei apoi cu mediul școlar și , respectiv, cu mediul social. În studiul de față ne- am propus să analizăm capacitatea școlarilor mici de a se autoaprecia obiectiv în urma realizării unui program de training elaborat pentru copiii de vârstă școlară mică. Activitățile au avut scopul de a eficientiza comunicarea școlarilor cu semenii, de a îmbunătăți autoaprecierea și de a ameliora relațiile interpersonale ale școlarilor de vârstă mică .
dc.language.iso en en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject pupils en
dc.subject self - esteem en
dc.subject communication en
dc.subject interpersonal relationship en
dc.subject autoapreciere en
dc.subject comunicare en
dc.subject relații interpersonale en
dc.title SELF - ESTEEM OF CHILDREN OF PRIMARY SCHOOL AGE . A COMPARATIVE ANALYSIS en
dc.title.alternative AUTOAPRECIEREA LA COPIII DE VÂRSTĂ ȘCOLARĂ MICĂ. ANALIZĂ COMPARATIVĂ en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account