INTERPRETĂRI PSIHOLOGICE ALE CREATIVITĂȚII ȘI STIMULAREA CREATIVITĂȚII ÎN CLASELE PRIMARE

Show simple item record

dc.contributor.author Rotaru, Ramona-Elena
dc.date.accessioned 2019-11-26T09:21:00Z
dc.date.available 2019-11-26T09:21:00Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation ROTARU, Ramona-Elena (2019). Interpretări psihologice ale creativității și stimularea creativității în clasele primare. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică, nr. 5 (125), pp.134-138. ISSN 1857-2103 en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-5125/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2331
dc.description.abstract Creativitatea este considerată de foarte mult timp un fenomen extraordinar și original. În zilele noastre, creativitatea pare să fie o nevoie socială, devenind o problemă de cercetare progresivă. Pe lângă faptul că termenul creativitate reprezintă un subiect abordat controversat de către numeroși cercetători, în articol vor fi prezentate câteva interpretări psihologice ale creativității și importanța stimulării creative în clasele primare. În plus, stimularea creativității este aplicată copiilor din școala primară și este influențată de potențialul creativ. Creativitatea este ceva ce putem descoperi la fiecare copil, nu doar la cei care sunt inteligenți sau talentați. en
dc.description.abstract Creativity has been for a long time considered a tremendous phenomenon. Nowadays, creativity seems to be a social need, becoming progressively a self - standing research issue. Besides the fact that the concept of creativity represents a controversial topic for many researchers, the current article will present a few psychological interpretations of creativity and the importance of creative stimulation in primary classes. Furthermore, the stimulation of creativity is applie d to the primary school children and it is influenced by the creative potential. Creativity is something we can discover in every child, not only just at those who are intelligent or gifted ones.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject creativitate en
dc.subject stimularea creativității en
dc.subject inteligență en
dc.subject elevi en
dc.subject creativity en
dc.subject creativity stimulation en
dc.subject intelligence en
dc.title INTERPRETĂRI PSIHOLOGICE ALE CREATIVITĂȚII ȘI STIMULAREA CREATIVITĂȚII ÎN CLASELE PRIMARE en
dc.title.alternative PSYCHOLOGICAL INTERPRETATIONS OF CREATIVITY AND CREATI VITY STIMULATION IN PRIMARY CLASSES en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account