Creativitatea
este
considerată de
foarte mult timp un fenomen extraordinar
și original. În
zilele noastre, creativitatea
pare să fie o nevoie socială, devenind o problemă de cercetare progresivă. Pe lângă faptul că termenul
creativitate
reprezintă un subiect
abordat
controversat
de către numeroși
cercetători,
în articol
vor fi
prezentate
câteva
interpretări
psihologice ale creativității și importanța stimulării creative în clasele primare. În plus, stimularea creativității este
aplicată copiilor din școala primară și este influențată de potențialul creativ. Creativitatea este ceva ce putem descoperi
la fiecare copil, nu doar la cei care sunt inteligenți sau talentați.
Creativity has been for a long time considered a tremendous phenomenon. Nowadays, creativity seems to be a social
need, becoming progressively a self
-
standing research issue. Besides the fact that the concept of
creativity
represents a
controversial topic for many researchers, the current article will present a few psychological
interpretations
of creativity
and the importance of creative stimulation in primary classes. Furthermore, the stimulation of creativity is applie
d to the
primary school children and it is influenced by the creative potential. Creativity is something we can discover in every
child, not only just at those who are intelligent or gifted ones.