ASPECTE TEORETICE PRIVIND COMPETENȚELE ȘI COMPETENȚELE DE COMUNICARE SPECIFICE ELEVILOR CLASELOR PRIMARE

Show simple item record

dc.contributor.author Banu, Vasilica-Carina
dc.date.accessioned 2019-11-26T09:11:24Z
dc.date.available 2019-11-26T09:11:24Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation BANU, Vasilica-Carina (2019). Aspecte teoretice privind competențele și competențele de comunicare specifice elevilor claselor primare. n: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică, nr. 5 (125), pp.130-133. ISSN 1857-2103 en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-5125/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2330
dc.description.abstract În articol este analizată problematica „competenţei” și a ,,competenței de comunicare” din mai multe perspective teoretice,precum și necesitatea dezvoltării acesteia la învățământul primar. E foarte important să-l ajutăm pe elev, de mic, să- şi descopere potenţialul, să acţioneze apelând la arta cuvântulu i pentru a găsi soluţii la totalitatea problemelor cu care se confruntă, în vederea dezvoltării abilităţilor de comunicare, creşterii nivelului de performanţe şcolare şi stabilirii unor relaţii interpersonale pozitive. en
dc.description.abstract The article analyzes the issue of ”competence” and ” communication competence” from several theoretical perspectives as well as the necessity of their development in primary education. It is very important to help the pupil, to discover his potential, to act on the art of the word to find solutions to all the problems he faces, to develop communication skills, to increase the level of school performance and to establish positive interpersonal relationships.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject competență de comunicare en
dc.subject învățare interactivă en
dc.subject competence en
dc.subject communication competence en
dc.subject interactive learning en
dc.subject student en
dc.title ASPECTE TEORETICE PRIVIND COMPETENȚELE ȘI COMPETENȚELE DE COMUNICARE SPECIFICE ELEVILOR CLASELOR PRIMARE en
dc.title.alternative ANALYSIS OF THEORETICAL APPROACHES ON COMPETENCES AND COMPETENCES OF COMMUNICATION OF PRIMARY EDUCATION PUPILS en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account